epoint

Jeden z liderów rosnącego rynku cyfrowego zarządzania flotą, estońska firma FleetGuru, właśnie wkroczyła do Polski. Kierowany przez Karola Tomulczuka polski oddział powalczy o udział w rynku, którego globalna wartość wynosi ponad 18,2 miliarda USD.

Polska to jeden z najdynamiczniej rosnących rynków w regionie CEE w zakresie zarządzania flotami. Olbrzymi potencjał ekonomiczny i demograficzny sprawił, że obecność tutaj, była dla FleetGuru naturalnym krokiem i traktujemy to jako kluczową szansę dla naszego dalszego rozwoju. Wystarczy spojrzeć na liczby: w pierwszych czterech miesiącach tego roku w Estonii zarejestrowano 1 800 nowych pojazdów, podczas gdy w Polsce ich liczba wyniosła ponad 31 000. Jako jedni z pierwszych możemy zaoferować polskim klientom biznesowym narzędzie do łatwego i skutecznego zarządzania swoją flotą z pomocą aplikacji i uwolnić ich od tradycyjnej księgowości, często jeszcze opartej na arkuszach kalkulacyjnych – mówi Toomas Loik, członek zarządu FleetGuru.

Rolę nowoczesnego sposobu zarządzania flotą pojazdów potwierdzają dane FleetGuru. Jedna z firm korzystających a aplikacji przed jej wdrożeniem przeznaczała średnio 30 minut miesięcznie na sprawdzanie i import danych dla każdego z pojazdów, co w skali całej floty dawało nawet 45 godzin co miesiąc.

Nasz system sam zajmuje się importem danych, dzięki czemu nadzorowanie i generowanie raportów zajmuje maksymalnie 3 minuty na pojazd. Jak widać dzięki odpowiednim rozwiązaniom, można zaoszczędzić nawet do 90 proc. czasu pracy. – dodaje Loik.

Szefem nowo utworzonego oddziału FleetGuru Polska został Karol Tomulczuk, wcześniej związany, m.in. z Avis Budget Group, gdzie zarządzał flotami dla klientów korporacyjnych. Jak podkreśla

Karol Tomulczuk

Chcę by FleetGuru stał się jednym z głównych graczy w obszarze Car Fleet Management. Pomimo trudności, jakie napotykali w ostatnich miesiącach, przedsiębiorcy w Polsce planują inwestycje w swoje floty, co więcej – są do tego bardziej skłonni niż ci z innych krajów UE. Aby te inwestycje były efektywne ekonomicznie, potrzebują nowoczesnych narzędzi.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments