Tylko to ponad 100 tys. klientów z kilkudziesięciu krajów, zachwyconych najwyższej jakości designem. To także technologia, inspirująca użytkowników do zmieniania przestrzeni i dająca im poczucie pełnego uczestnictwa w procesie projektowania wnętrz. W ten sposób Tylko od 2015 r. szybko podbija globalne rynki.
Od kilku kwartałów polska spółka zintensyfikowała też proces budowy międzynarodowego, menedżerskiego zespołu, doświadczonego w zarządzaniu dużymi organizacjami. Do Tylko dołączył więc właśnie Blake Booysen – menedżer pochodzący z RPA, który pokieruje finansami firmy. Booysen może pochwalić się imponującym CV, zebranym w kilku krajach – wcześniej był m.in. szefem finansów Naspersa oraz Grupy Allegro. Booysen był także CFO w Wehkampie, jednym z liderów e-commerce w krajach Beneluksu.
Tylko jest w trakcie szybkiego, dynamicznego wzrostu, także w obrębie zespołów i grup menedżerskich. Jesteśmy już 190-osobowym teamem, pracującym w kilku krajach. Rekrutujemy kolejne kilkadziesiąt talentów. Stąd dołączenie Blake’a Booysena to naturalny krok, pokazujący nasze ambicje, ale i możliwości. Doświadczenie Blake’a będzie nieocenionym wsparciem wobec naszych planów dalszego, szybkiego wzrostu na globalnych rynkach. – podkreśla Benjamin Kuna, współzałożyciel i jeden z szefów spółki.
Jeszcze jako CFO Grupy Allegro przekonałem się, jak wielki potencjał tkwi w firmach technologicznych z Polski. Od jakiegoś czasu obserwowałem, jak imponująco na tym tle wyróżnia się Tylko. To już duża, wciąż innowacyjna organizacja o stabilnym modelu biznesowym, wielomilionowych przychodach i obecna na wielu rynkach. Do tego zatrudniająca masę utalentowanych ludzi. To świetna receptura na to, by stać się firmą wycenianą na miliardy. – zaznacza Blake Booysen, nowy CFO Tylko.
Dalsza ekspansja i nowe produkty
W 2021 r. Tylko zanotowało sprzedaż na rekordowym poziomie 46,5 mln EUR. W tym roku Tylko zakłada 50-proc. wzrosty sprzedaży i łączne przychody na poziomie nawet 70 mln EUR. Pracuje nad tym doświadczony zespół: jeszcze jesienią 2021 r. Tylko ogłosiło, że jej szeregi zasilił José Villamil, dotychczasowy globalny Head of Sales w IKEA Retail, który został Chief Growth Officerem. W tym samym czasie do Tylko dołączył również m.in. Jakub Eichelberger, dotychczas zajmujący stanowisko wicedyrektora zarządzającego w agencji DDB Warszawa (został Head of Brand Marketing).
Druga połowa tego roku zapowiada się ekscytująco, nowi członkowie teamu dają nam nową jakość, a inwestorzy są gotowi dalej wspierać naszą ekspansję. Stąd wprowadzamy nowe produkty, rozwijamy współpracę z biznesem, profesjonalnymi designerami i architektami wnętrz. Nasze przychody liczymy w dziesiątkach milionów euro, ale chcemy, żeby o Tylko usłyszało jak najwięcej osób. Stąd szukamy talentów m.in. w brand marketingu. – mówi Benjamin Kuna.