epoint

Aleph Group, Inc, wiodący globalny dostawca reklamy digital w krajach rozwijających się (“emerging countries”), ogłosił właśnie globalne partnerstwo sprzedażowe z platformą Reddit. Celem partnerstwa jest zapewnienie jak najefektywniejszych rozwiązań partnerom reklamowym w Europie i Azji Środkowej, w obliczu szybkiego rozwoju Reddit na całym świecie.

Partnerstwo Aleph i Reddit zapewni reklamodawcom dowolnej wielkości i ze wszystkich branż dostęp do globalnych możliwości reklamowych Reddit, umożliwiając marketerom dotarcie z komunikacją do użytkowników tej platformy, zarówno na lokalnych rynkach, jak i szerzej. Współpraca dotyczyć będzie wybranych rynków w Europie i Azji Środkowej, w tym Polski.

Pełna lista rynków europejskich, których dotyczyć będzie partnerstwo, obejmuje kraje takie jak: Bułgaria, Czechy, Chorwacja, Cypr, Estonia, Litwa, Łotwa, Mołdawia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Węgry oraz Polska; w Azji Środkowej będą to: Armenia, Azerbejdżan, Gruzja, Kazachstan, Tadżykistan, Turkmenistan i Uzbekistan. W Polsce za współpracę Reddit z reklamodawcami odpowiadać będzie na wyłączność Httpool, spółka należąca do holdingu Aleph.

Reddit jest “domem” dla ponad 100 000 pełnych pasji grup społecznościowych, unikatowych w skali całego Internetu; jego siłę budują miliony ludzi aktywnie poszukujących informacji poprzez najbardziej otwarte i zaufane rozmowy w Internecie. Te dynamiczne społeczności poświęcają się szerokiej gamie pasji i zainteresowań – od gier po modę, rozrywkę po finanse – i stanowią niezrównaną okazję dla reklamodawców chcących nawiązać kontakt z takimi odbiorcami, którzy jednocześnie mają wpływ na zachowania, napędzają decyzje i kształtują kulturę.

Nasze partnerstwo z Aleph otworzy drzwi Reddit dla reklamodawców w nowych i strategicznych regionach, pomagając efektywnie łączyć tych partnerów z ich docelowymi odbiorcami, jednocześnie realizując naszą misję zapewnienia użytkownikom na całym świecie możliwości przynależenia do społeczności i wzmacniania poczucia wspólnoty. Cieszymy się, że możemy współpracować z Aleph i wykorzystać imponującą międzynarodową sieć tego holdingu, aby dotrzeć do jeszcze większej liczby reklamodawców na całym świecie i zapewnić im długoterminowy sukces na naszej platformie. – powiedział Harold Klaje, EVP / President of Advertising and Sales Reddit.

Misja Aleph polegająca na przyspieszaniu wzrostu rynków i wspieraniu społeczności, które miały wcześniej mniej lub bardziej ograniczony dostęp do globalnego ekosystemu digital, dobrze współgra z faktem, że użytkownicy Reddit odwiedzają tę platformę, aby wymieniać się pomysłami, zdobywać nowe insighty i poszerzać swoją wiedzę na ulubione tematy. Dzięki temu nowemu partnerstwu Reddit wspiera nas w misji wyrównania szans w ramach branży reklamy digital i tworzenia możliwości rozwoju wszystkim ludziom i firmom, na całym świecie. – dodaje Gaston Taratuta, CEO Aleph.

Cieszymy się, że Reddit dołącza do grona naszych partnerów, bo ta współpraca zapewni marketerom w Polsce dodatkowe możliwości docierania do nowych i bardzo wartościowych odbiorców. Reddit oferuje wyjątkową społeczność aktywnie zaangażowanych użytkowników, którzy dzielą się swoimi pasjami związanymi z modą, finansami i grami, jednocześnie demonstrując swoje zaufanie do platformy, dostarczającej rekomendacje produktów i marek – komentuje Justyna Duszyńska, CEO/Managing Director Httpool Polska.

Aleph to wiodący globalny dostawca reklamy digital, łączący tysiące reklamodawców w krajach rozwijających się, z wiodącymi światowymi platformami cyfrowymi. Aleph reprezentuje wiodące światowe platformy na ponad 90 rynkach na całym świecie, na których nie są one fizycznie obecne, umożliwiając platformom takim jak Twitter, Meta, Snapchat (i ponad 30 innym) ekspansję na nowe rynki i umożliwiając reklamodawcom pełne wykorzystanie możliwości reklamowe tych platform. Dzięki tym długofalowym partnerstwom Aleph stwarza wszystkim ludziom i firmom możliwości reklamowania się na poziomie lokalnym i globalnym bez ograniczeń.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments