epoint

Dobrze przygotowana strategia marketingowa to połowa sukcesu w pracy marketera. Niebagatelne znaczenie mają dane, zbierane podczas każdego procesu. To dzięki zaawansowanym raportom skuteczność wszystkich działań może zostać przeanalizowana, a co za tym idzie, monitorowana i stale optymalizowana. Ogromną wartością są raporty w czasie rzeczywistym, które pozwalają na niemal natychmiastową reakcję. Dlaczego warto je wykorzystywać? Komentarz ekspercki przedstawicieli spółki HitDuck

Analityka marketingowa zazwyczaj opiera się na dwóch, głównych typach raportowania: raportowaniu rzeczywistym i raportach ogólnych. Raporty ogólne pozwalają na podsumowanie statystyk i wyników pracy w konkretnym przedziale czasowym. Przydatne okazują się do przygotowywania analiz, monitorowania spadków i wzrostów, przedstawiania wyników klientom. Mają jednak ograniczone możliwości szybkiego reagowania na zmiany.

Dzięki raportowaniu w czasie rzeczywistym marketerzy otrzymują narzędzie z możliwością równoległego przetwarzania dużych, nieustrukturyzowanych zbiorów danych oraz nieustanny dostęp do nich w czasie rzeczywistym. Analityka ta potrafi być wyzwaniem ze względu na dużą liczbę danych, dlatego projektując platformę HitDuck zdecydowaliśmy się na wykorzystanie architektury Lambda. Dzięki niej mamy możliwość sprawnego przetwarzania ogromnych ilości danych, równoważenie opóźnień i zwiększanie odporności na błędy. zaznacza Paweł Brach, CEO HitDuck.

Raportowanie w czasie rzeczywistym pozwala na nieustanną analizę wszystkich lub wybranych wskaźników, szybką reakcję i zmianę strategii marketingowej – kreacji, miejsca jej wyświetlania czy przeznaczonego budżetu, dlatego finalnie przyczynia się do wzrostu efektywności i optymalizacji kosztów kampanii marketingowych.
Projektowane narzędzie HitDuck będzie służyć do zaawansowanego monitorowania kampanii marketingowych w czasie rzeczywistym. Raporty będą zawierały różne metryki marketingowe w dowolnym przecięciu. Wyróżnikiem jest ilość jednocześnie agregowanych danych – w raportach uwzględnionych będzie kilkadziestąt wskażników marketingowych, takich jak: Views, Clicks, CTR, CTA, Revenue, ROAS, Verification rate czy Spend.

W ramach naszego rozwiązania użytkownik będzie mógł również dodać mierzenie własnych zdarzeń. Dzięki dodatkowym skryptom będzie można monitorować działania na stronie takie jak: załadowanie elementu strony, wypełnienie konkretnego pola formularza, przewinięcie strony czy kliknięcie jej wybrany element. Odpowiednio przygotowany kod wraz ze swoimi zmiennymi umożliwi raportowanie zaangażowania użytkownika oraz zbudowanie zaawansowanego raportu lejka sprzedażowego. Wszystkie niestandardowe raporty mają na celu wskazać działania, które przynoszą najlepszy efekt. wyjaśnia Tomasz Karolak, Product Owner w HitDuck.

HitDuck to warszawski startup technologiczny. Tworzy oprogramowanie do marketingu wydajnościowego, które pomoże prowadzić kampanie znacznie efektywniej i wydajniej.
Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments