SAS połączył siły z firmą SingleStore, aby zapewnić klientom lepsze możliwości w zakresie dostępu do danych oraz wydajności i elastyczności rozwiązań analitycznych i AI. Połączenie SAS® Viya® z SingleStore pozwala przyspieszyć osiąganie korzyści w przypadku hybrydowych i lokalnych wdrożeń analityki w chmurze.
Koszty infrastruktury, a także złożoność procesów integracji danych i ich ręcznego przetwarzania, często są przeszkodą w podejmowaniu szybkich i skutecznych decyzji biznesowych. Dzięki usprawnieniu procesów analizy danych organizacje mogą znacznie poprawić produktywność i wydajność, zmniejszyć koszty i zoptymalizować procesy podejmowania decyzji opartych na danych. – mówi Carl Olofson, Wiceprezes ds. badań nad oprogramowaniem do zarządzania danymi w IDC.
Współpraca podniesie wydajność i zaoszczędzi czas
Dzięki kompresji danych SingleStore i możliwościom analitycznym rozwiązań SAS, obydwie firmy chcą ułatwić zarządzanie danymi i ich integrację. Pozwoli to również na zaoszczędzenie czasu, który jest niezbędny do trenowania zaawansowanych modeli analitycznych.
W wielu organizacjach powtarzalny przepływ danych, ręczne procesy i odizolowane zbiory informacji utrudniają szybkie uzyskanie korzyści z przeprowadzanych analiz. SAS Viya wraz z SingleStore zapewnia nowe rewolucyjne możliwości, które upraszczają i przyspieszają procesy analityczne, aby zwiększyć szybkość podejmowania decyzji i uwolnić tę krytyczną wartość. – podkreśla Bryan Harris, dyrektor ds. technologii w SAS.
Reukcja kosztów dzięki SAS i SingleStore
Wspólna oferta SAS i SingleStore umożliwia wykonywanie zaawansowanych analiz oraz zastosowanie metod AI i uczenia maszynowego bezpośrednio w bazie danych SingleStore. To bardzo przyspiesza realizację zadań obliczeniowych i realizację całego cyklu analitycznego.
Integracja hybrydowej bazy danych SingleStore z silnikiem analitycznym SAS Viya, radykalnie poprawi wydajność, zmniejszy koszty i umożliwi organizacjom korzystanie z aplikacji działających w czasie rzeczywistym. Jest to dla mnie przywilej, że mogę współpracować z firmą, która stworzyła analitykę, AI i ML. Od dawna podziwiam strategię SAS w zakresie rozwoju technologii, kultury i przywództwa. – mówi Raj Verma, dyrektor generalny SingleStore.