OPPO obchodzi swoje 18 urodziny. Z tej okazji, w dniu swojego święta, czyli 17 września br., producent wystartuje z projektem OPPO Global Community. Przygotuje również wyjątkowy prezent – obniży ceny smartfonów OPPO z Serii Reno6 aż o połowę! OPPO zapowiedziało też, że będzie nadal inwestować w inicjatywy zrównoważonego rozwoju.
Już jutro, globalna firma technologiczna OPPO będzie świętować 18-letnią rocznicę działalności. W 2004 roku zaczynała jako producent elektroniki użytkowej – na rynku pojawiały się odtwarzacze CD, DVD oraz wzmacniacze z logiem marki. Monitorując trendy i realizując kolejne cele, OPPO rozwinęło się w międzynarodową firmę technologiczną, która dzisiaj jest czwartą co do wielkości marką smartfonów na świecie, obsługującą klientów w ponad 60 krajach i regionach w Europie, Azji i Pacyfiku, Ameryce Łacińskiej, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
Inteligentne urządzenia, które produkuje, nie tylko wyposażone są w innowacyjne technologie, ale również wyróżniają się unikalnym wzornictwem, który doceniają konsumenci, dziennikarze technologiczni oraz fani nowych technologii. Hasłem przewodnim marki jest „Inspiration Ahead” i w jego myśl, firma dąży do dostarczania na rynek rozwiązań oraz innowacji, które mają na celu ułatwić klientom funkcjonowanie w codziennym życiu zarówno dzisiaj, jak i w przyszłości.
Dołącz do Globalnej Społeczności OPPO i czerp z tego korzyści
Wsłuchując się w głosy użytkowników smartfonów OPPO, jak i fanów marki, producent w dniu swoich urodzin, czyli 17 września br., wystartuje z nowym projektem – OPPO Global Community. Przedsięwzięcie to zakłada stworzenie Globalnej Społeczności OPPO, która ma na celu uwspółcześnić i usprawnić komunikację na linii klient – firma, a także połączyć użytkowników urządzeń OPPO na całym świecie. Klienci OPPO będą mogli dołączyć do OPPO Global Community, rejestrując się poprzez oficjalną stronę. Dzięki temu zyskają bardziej intuicyjny i wygodny dostęp do informacji o działaniach OPPO oraz możliwość pogłębionej komunikacji z ekspertami technicznymi OPPO na temat swoich doświadczeń i spostrzeżeń dotyczących produktów i usług marki.
Społeczność będzie również działać jako centrum dla wielu różnych inicjatyw i programów, jak np. Program Ambasadorski OPPO (ang. OPPO Product Ambassadors Program). Jego członkowie uzyskają możliwość przedpremierowego testowania produktów i innowacji OPPO. Będą mieć także dostęp do dodatkowych funkcjonalności i narzędzi komunikacji, takich jak: otwarte forum O-Chat czy OPPO Lifesetter.
Natomiast z perspektywy producenta, społeczność będzie bardziej efektywnym kanałem do bezpośredniej komunikacji z użytkownikami, do otrzymywania praktycznych informacji zwrotnych na temat produktów i usług oraz do lepszego zrozumienia potrzeb użytkowników na całym świecie.
Smartfony z Serii OPPO Reno6 taniej o 50%
OPPO postanowiło uczcić swoje urodziny, obniżając ceny smartfonów z Serii Reno6 aż o połowę. Tak tanio jeszcze nie było! W efekcie smartfon OPPO Reno6 5G będzie można kupić za 1099 zł! Cena podstawowa tego urządzenia wynosi 2199 zł. Oferta obowiązuje wyłącznie w serwisach online wybranych partnerskich sieci retail, w sobotę 17 września br. do wyczerpania zapasów.
OPPO przygotowało również wyjątkowe oferty dla klientów wybranych sieci operatorskich. Smartfon OPPO Reno6 Pro 5G będzie dostępny w sieci Plus aż 50% taniej przez weekend 17-18 września. Z promocji będzie można skorzystać online. Szczegóły oferty będą dostępne na stronie u operatora.
Smartfon Reno6 5G zadebiutował na polskim rynku rok temu – we wrześniu 2021 r – wraz z innym reprezentantem serii Reno6 – Reno6 Pro 5G. Projektanci OPPO, tworząc nowe smartfony skupili się na fotografii portretowej oraz innowacyjnych trybach wideo jak: AI Highlight Video: Ultra Night Video + Live HDR oraz Bokeh Flare Portait Video. To wyznaczniki serii smartfonów Reno od trzeciej generacji. To, co dodatkowo wyróżnia tę generację serii, to wysoka wydajność sprzętowa – smartfon OPPO Reno6 5G zajął pierwsze miejsce w globalnym rankingu DXOMARK w kategorii „najlepsza bateria” – oraz wyjątkowy design OPPO Glow, który został doceniony w konkursie Dobry Wzór 2021 organizowanym przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego. Więcej o urządzeniach można przeczytać tutaj.
Zrównoważona przyszłość według OPPO
Przy okazji swojego święta, OPPO zapowiedziało również działania w kwestii zrównoważonego rozwoju. Producent działa aktywnie w ramach korporacyjnej odpowiedzialności społecznej. Kierując się swoją misją: „Technology for mankind, Kindness for the world”, OPPO dokonuje długoterminowych inwestycji w czterech kluczowych obszarach, tj.: ochrona środowiska, wsparcie młodzieży, cyfrowe włączenie, zdrowie i dobrostan.
1. Ochrona środowiska
Oprócz zmniejszenia ilości tworzyw sztucznych wykorzystywanych w opakowaniach producent stara się również poprawić żywotność i trwałość swoich produktów. Opracowany przez OPPO Battery Health Engine (BHE) pomaga bateriom smartfonów zachować ponad 80% ich pierwotnej pojemności po 1600 cyklach ładowania i rozładowania, co stanowi dwukrotność średniej w branży.
2. Wsparcie młodzieży
W ramach inicjatywy OPPO Renovators Emerging Artists Program marka od czterech lat zachęca młodych twórców do rozwijania swoich umiejętności i kreowania przyszłości technologii poprzez sztukę.
3. Cyfrowe włączenie
Firma pracuje nad tym, by jej produkty zaspokajały zróżnicowane potrzeby różnych grup społecznych. OPPO wprowadziło funkcję Color Vision Enhancement, która oferuje do 766 profili wyświetlania, aby pomóc osobom z wadami wzroku cieszyć się bardziej precyzyjnym wyświetlaniem kolorów.
4. Zdrowie i dobrostan
OPPO Health Research Kit stworzony przez OPPO Health Lab zawiera pełen pakiet narzędzi, które pomagają pracownikom służby zdrowia w zbieraniu i analizowaniu danych, ułatwiając przeprowadzanie badań zdrowotnych. OPPO dba również o dobre samopoczucie swoich użytkowników, dlatego stworzyło aplikację O Relax, która zawiera serię dźwięków relaksacyjnych i gier pomagających użytkownikom zrelaksować się w przyjemny sposób.
Zgodnie z hasłem „Inspiration Ahead”, OPPO będzie kontynuować ewolucję swojej marki i biznesu, aby dostarczać więcej wartości zarówno konsumentom, jak i społeczeństwu. Od strony biznesowej, OPPO skupi się na czterech kluczowych kierunkach przyszłości, podtrzymując tym samym rozwój innowacji zorientowanych na użytkownika tj.:
· inteligentnej nauce;
· inteligentnej produktywności;
· inteligentnej rozrywce;
· inteligentnej opiece zdrowotnej.