epoint

Infor, specjalizujący się w rozwiązaniach chmurowych dla przemysłu poinformował, że Combilift, największy światowy produ­cent wielokierunkowych wózków widłowych i wiodący dostawca rozwiązań do obsługi dłu­gich ładunków, korzysta z rekomendacji części zamiennych uzyskiwanych za pośred­nictwem opracowanej przez Infor platformy Coleman AI, w połączeniu z systemem Infor CloudSuite Industrial. Celem jest wydłużenie czasu sprawnego działania wózków i poprawa obsługi klienta przy jednoczesnym zwiększeniu zadowolenia pracowników.

W ciągu 60 dni od wdrożenia rozwiązania, Combilift odnotował 30-procentowy wzrost liczby przypadków skutecznej naprawy sprzętu już podczas pierwszej wizyty serwisan­tów, 40-procentową redukcję kosztów prac serwisowych i 30-procentowy wzrost przy­cho­dów w przeliczeniu na transakcję.

Wiedzieliśmy, że w przypadku nowo zatrudnionych i mniej doświadczonych pracow­ników w dziale części tracimy możliwość uzyskania przychodów z powodu przygoto­wywania niedokładnych wycen. Na przykład jeżeli klient potrzebuje pompy wodnej, przeszkolony pra­cownik wie, że trzeba dodać również uszczelkę. Ale nowy pracownik nie będzie tego wiedział, a klient będzie musiał pójść do innego dostawcy i kupić uszczelkę. Cieszymy się, że system rekomendujący części staje się coraz inteligentniejszy, dzięki czemu możemy uzyskiwać większe przychody i usuwać usterki już podczas pierwszej wizyty serwisantów – ku zadowoleniu naszych klientów. – przyznaje Kenny Gilmore, globalny menadżer ds. części w Combilift.

Combilift z centralą w Monaghan w Irlandii i siedzibą w Ameryce Północnej w Greens­boro posiada w eksploatacji 60 tys. wózków, które zaspokajają potrzeby klientów z róż­nych branż. Zarządzanie i obsługa serwisowa tak zróżnicowanej floty wózków jest skomp­likowanym procesem, który wymaga wiedzy pozwalającej na przygotowanie dok­ładnej wyceny właściwego zestawu części, aby zapewnić skuteczną naprawę sprzętu już podczas pierwszej wizyty serwisantów.

Firma zaczęła korzystać z Coleman AI, zintegrowanej platformy opracowanej przez Infor (w połączeniu z systemem Infor CloudSuite Industrial) w celu dalszej poprawy obsługi klienta i zwiększenia komfortu pracy pracowników. System AI, wyko­rzys­tując dane historyczne z trzech lat, generuje właściwe zestawy części na potrzeby wycen. Combilift szybko się rozwija. Platforma Coleman AI nie tylko poprawia wydajność i dokładność rekomendowania właściwych zestawów części, lecz także usprawnia proces sporządzania wycen, zmniejszając w ten sposób stres po stronie pracowników i zapewniając skuteczną naprawę sprzętu już podczas pierwszej wizyty serwisantów.

Nasz globalny dział części ustalał ceny i zestawy części potrzebnych do naprawy wóz­ka w ramach opartego na wiedzy procesu ręcznego. Taka metoda nie zawsze jest dokładna i spójna, zwłaszcza w przypadku mniej doświad­czonego personelu. Przy globalnych brakach kadrowych trudno jest znaleźć przeszko­lonych pracowników, ale dzięki Coleman AI możemy szkolić system, a on z kolei może szkolić nas. Rekomendacje części proponowane przez platformę Coleman AI wyświetlane są bezpośrednio na ekranie estymatora części w systemie Infor CloudSuite Industrial. Oprócz umożliwienia szybkiego przygotowywania dokładniejszych wycen, system rekomendowania części pomaga Combilift realizować zlecenia serwisowe o 30 proc. szybciej, jak również pozwala pracownikom na ustalanie części potrzebnych w danym zgłoszeniu serwisowym o 75 proc. szybciej (w ciągu 5 minut, a wcześniej trwało to 20 minut). – opowiada Kenny Gilmore.

Kenny Gilmore podkreśla, że dzięki platformie Coleman AI pracownicy są bar­dziej produktywni i lepiej obsługują klientów.

Opracowana przez Infor platforma jest podstawą systemu Infor CloudSuite Industrial. Rozszerza system ERP o zintegrowane usługi, takie jak AI, Data Lake, analityka i strony główne Infor. Oprócz wykorzystywania plat­formy Coleman AI w celu zwiększenia wydajności pracy działu części, Combilift wyko­rzystuje strony główne Infor, aby zapewnić większą wydajność pracy działu produkcji odpowiedzialnego za kluczowe wskaźniki wydajności.

Fearghal McCorriston, globalny menadżer ds. IT w Combilift już myśli o przyszłości. Podkreśla, że jedną z kluczowych inicjatyw firmy będzie monitorowanie wydajności dos­taw­ców za pomocą platformy Coleman AI w celu usprawnienia łańcucha dostaw i zagwarantowania, że części będą docierały na czas, aby dotrzymać terminów ustalo­nych w planach produkcji.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments