epoint

Longterm Games – spółka z branży gier, założona w 2020 roku przez znanego inwestora Alberta Rokickiego, zadebiutuje na NewConnect już 10 października. Studio przygotowuje się do premiery swojej debiutanckiej gry Space Tail: Every Journey Leads Home oraz wejścia na NewConnect.

Studio zostało założone przez trzy osoby: Alberta Rokickiego, inwestora z ponad 20-letnim doświadczeniem i założyciela portalu longterm.pl, Roberta Ogłodzińskiego, doświadczonego dziennikarza finansowego i scenarzysty, który praktykę w produkcji gier zdobywał m.in. przy Wiedźminie 3 i Cyberpunku 2077 oraz Adriana Przybylskiego, inwestora i analityka, który doświadczenie zawodowe zdobywał w Open TFI i Deloitte Polska. Od początku swojej działalności, czyli czerwca 2020 r. spółka skupia się na stworzeniu swojej pierwszej gry Space Tail: Every Journey Leads Home.

W najbliższym czasie czekają nas dwa wielkie wydarzenia, ten fakt dodaje entuzjazmu i zaangażowania całemu zespołowi. Już w najbliższy poniedziałek nasze akcje zadebiutują na NewConnect, a jeszcze w tym roku odbędzie się premiera naszej pierwszej gry. Chcemy symultanicznie wypuścić tytuł na Steamie, GOGu i Nintendo Switch. W pierwszym kwartale przyszłego roku planujemy wypuszczenie Space Tail: Every Journey Leads Home na konsole Sony i Microsoft. Jesteśmy bardzo zadowoleni z ocen demo gry. – mówi Albert Rokicki, prezes Longterm Games.

Gra Space Tail: Every Journey Leads Home to platformówka opowiadająca historię psa o imieniu Bea podróżującego przez kosmos. Zgodnie z filozofią studia produkcja posiada nietuzinkową grafikę, oprawę muzyczną, angażujący gameplay, wciągającą historię oraz planuje być “longsellerem”, czyli zarabiać długo po swojej premierze. W sierpniu Longterm Games zdecydowało się umieścić na Steamie demo gry, które zostało kapitalnie odebrane, utrzymując średnią pozytywnych ocen na poziomie 97%.

Wejście na giełdę to spełnienie moich marzeń, ale także wypełnienie zobowiązania wobec naszych inwestorów. Część z nich będzie to traktować jako formę wyjścia z inwestycji i zarobienia na niej, ale słyszymy głosy, że wielu z nich wiąże ze spółką długoterminowe plany. Chętnie podzielimy się zyskami w postaci dywidendy. Nie mamy jeszcze opracowanej polityki dywidendowej, ale chcemy iść wzorem innych spółek z naszego sektora, takich jak Creepy Jar. – dodaje Rokicki.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments