Red Carpet Media Group wskazuje, że integruje TV z internetem, a platforma VOD to ‘driver bez barier’.
„Działamy w obszarze popkultury, na giełdzie jest dużo firm z tej branży, ale podmiotów TV jednak niewiele. Covid przeorał rynek, nastąpiła eksplozja platform streamingowych i był to najlepszy moment żeby wystartować z takim projektem. Mam nadzieje, że zrealizujemy wszystkie nasze cele, a na pewno odniesiemy sukces. Integrujemy TV z internetem. Platforma VOD to ‘driver bez barier’, pozostaje jedynie kwestia pozyskiwania licencji, ale nasza strategia odpowiada na to” – powiedział przewodniczący rady nadzorczej spółki Leszek Kułak podczas debiutu spółki na NewConnect.
Grupa chce osiągnąć do 200 tys. subskrybentów usługi VOD do 2023-24 roku.
„Obecnie jest to kilka tys., ale dopiero wystartowaliśmy z tą usługą” – powiedział ISBtech Kułak.
Jednocześnie do 2024 spółka w swoich planach strategicznych zakłada osiągniecie łącznego udziału w rynku swoich kanałów TV na poziomie 0,3% SHR w grupach komercyjnych wobec szacunkowo 0,1% obecnie.
„Cel sprowadza się do zwiększania oglądalności poprzez zasięgi techniczne i atrakcyjność oferty. Pod debiut giełdowy kupiliśmy atrakcyjne treści jak serial 'Moda na Sukces’, który ma duże grono wiernej widowni w ramach formuły aby poszerzać grupy dotarcia i budować oglądalność. Nasza propozycja jest dobrze odbierana, plan który przedstawiliśmy jest realistyczny. Nasze działania będą wspierane kampanią w internecie, na billboardach, ale w radio i TV” – wymienił przewodniczący RN spółki.
Według jego słów, ostatnie dane pokazały, że w niedzielę kanał spółki pokonał drugi program telewizji publicznej. Obok nabywania treści ze świata, Red Carpet będzie rozwijał własną produkcję.
„Jeszcze w tym roku będą to krótsze formy, ale mamy oferty od producentów zafunkcjonowania przy projektach fabuły lub serialu. Będziemy ku temu umacniać naszą strukturę dystrybucyjną, czyli rozwijać bazę subskrybentów i zwiększać oglądalność TV. Wówczas odpowiednio spada ryzyko inwestycji we własne treści” – wskazał przewodniczący RN spółki.
Podkreślił podczas debiutu jego spółki na NewConnect, że firma skupia się na rozwoju klasycznej TV, serwisów VOD i aktywności internetowych (social media, www).
„Rynek wygląda niezwykle obiecująco. TV to medium znane i nadal popularne, ale VOD zmienia postrzeganie branży. My integrujemy TV z internetem, co dla innych wydaje się dużym wyzwaniem. Polski rynek jest nadal nienasycony, mimo intensywnej reklamy VOD. Mamy przestrzeń do rozwoju, a zmiany rynkowe temu służą” – podsumował Kułak.
Podstawowym przedmiotem działalności Red Carpet Media Group jest rozpowszechnianie w sieciach telekomunikacyjnych programu telewizyjnego pod nazwą „Red Carpet TV” (o tematyce lifestyle/film/show biznes). Spółka uruchomiła pod koniec I półrocza 2022 swój kluczowy projekt – platformę VOD „REDGO”. Platforma ma stanowić uzupełnienie oferty Grupy Red Carpet dla swojej widowni i bazować na synergiach wynikających z posiadanych kompetencji grupy.