Na rynku pojawiło się właśnie nowe rozwiązanie wspierające sprzedaż i zakup mieszkań. To interaktywna prezentacja dowolnego lokalu w rzeczywistym i dostępnym do realizacji stylu wykończenia pod klucz, który powstał we współpracy pracowni projektowej Decoroom i 3D Estate – dostawcy interaktywnych materiałów 3D dla firm deweloperskich. Dzięki temu narzędziu można nie tylko lepiej zrozumieć układ oglądanego mieszkania, ale również poznać jego możliwości aranżacyjne.
Interaktywne spacery 3D to obecnie jedno z najbardziej pomocnych narzędzi na rynku deweloperskim. Urozmaicają formę prezentacji oferty mieszkaniowej oraz wywierają duży wpływ na finalną decyzję klienta. Czołowym przedstawicielem tej technologii na polskim rynku jest firma 3D Estate. Ich autorskie spacery 3D są nieustannie doskonalone i rozwijane, by dawać przyszłym lokatorom najbardziej realistyczne doświadczenie przy oglądaniu mieszkań.
Zauważamy stale rosnące zainteresowanie interaktywnymi spacerami po mieszkaniach od deweloperów. Na rynku obecnie aktywnych jest ponad 150 000 tys. naszych spacerów, dzięki którym klienci mogą wyobrazić sobie, jak będzie wyglądać ich przyszłe mieszkanie. W obecnej sytuacji w branży nieruchomości wirtualne spacery stanowią wartościowe narzędzie sprzedaży, które na nowo definiuje proces wyboru mieszkania. – twierdzi Jakub Jamontt, wiceprezes zarządu 3D Estate.
Co więcej, wirtualne spacery dostępne są w realnych i dostępnych na zamówienie stylach stworzonych przez pracownię projektową Decoroom. Pierwszy z nich powstał w styczniu tego roku i wzbudził ogromne zainteresowanie na rynku deweloperskim. Kontynuując dobrze rozpoczętą współpracę, 3D Estate wraz z Decoroom, stworzyły właśnie drugi styl wirtualnego spaceru. Prezentuje on aktualnie panujące trendy wnętrzarskie i bazuje na założeniach projektowania uniwersalnego, dzięki czemu pasuje do każdego mieszkania.
Nowy styl Decoroom – zobacz, jak możesz mieszkać!
Aranżacja wnętrza dostępnego w wirtualnych spacerach 3D Estate oparta jest na jasnej tonacji, uzupełnionej pastelowymi kolorami. To wyjątkowe połączenie popularnego obecnie stylu kawaii ze stylem modern classic/mid-century, które świetnie wpisuje się w aktualnie panujące trendy wnętrzarskie. Odnajdziemy w niej świadome odniesienia do modernistycznych wnętrz w postaci płytek z linearnym wzorem w holu, kuchni czy łazience. Inspiracja widoczna jest także w projekcie kuchni z zastosowaniem modnej zieleni i lastryko na blacie. Wartym uwagi elementem wydają się również obłe kształty mebli i lamp dekoracyjnych, które z kolei mogą kojarzyć się nam z naturą. Dzięki temu całość jest dla bardziej przytulna i delikatniejsza w odbiorze.
W zaprojektowanym stylu wykorzystano produkty przystępne cenowo oraz łatwo dostępne na rynku. Aby ułatwić ich weryfikację, umożliwiliśmy klientowi pobranie tabeli produktowej – dzięki temu może on zweryfikować, jakie dokładnie materiały zostały wykorzystane w tej aranżacji. – przyznaje Michał Szymański, dyrektor sprzedaży w pracowni Decoroom.
Produkty, które możemy zobaczyć w opracowanym przez Decoroom stylu to część oferty znanych i lubianych marek. Mowa tutaj o takich firmach, jak: Barlinek, Geberit, Grohe, Hansgrohe, Paged Meble, Paradyż, Radaway, Roca.
Wybierz się na wirtualny spacer
Wirtualne spacery 3D w stylu Decoroom można zobaczyć na https://www.decoroom.eu/wnetrze-3d oraz na stronach inwestycji deweloperskich m.in. osiedlu Goslove przy ulicy Jana Nowaka-Jeziorańskiego – należącej do firmy Profbud. Nowo powstałe osiedle na warszawskim Gocławiu zachęca nowoczesną architekturą, ulokowaniem indywidualnych ogródków i balkonów oraz dużą ilością zieleni, która sprzyja relaksowi i ucieczce od zgiełku głośnego miasta.
Osiedle Goslove to nowy produkt w portfolio firmy cieszący się dużą popularnością wśród Klientów. Z uwagi na wyjątkowy charakter inwestycji, ustawny i przemyślany metraż, a także sporą liczbę mieszkań zdecydowaliśmy się na stworzenie wirtualnych spacerów, które stanowią ciekawe uzupełnienie tradycyjnych rzutów 3D. Dzięki nim Klient ma realną możliwość „przejścia się” po oferowanym lokalu oraz sprawdzenia, jak jego mieszkanie będzie prezentowało się w określonym stylu. Tego typu narzędzia korzystnie wpływają na wyobraźnię oraz odpowiadają na potrzeby naszych Klientów. Osiedle Goslove jest już drugą inwestycją, w której zdecydowaliśmy się na stworzenie wirtualnych spacerów. Pierwszą, premierową nieruchomością z takim rozwiązaniem było osiedle Symbio City, w której oprócz tradycyjnej prezentacji oferty na makiecie czy kartach lokalu, mogliśmy zaproponować Klientowi spacer zarówno po części mieszkalnej, jak i inwestycyjnej. – mówi Anna Skotnicka-Ryś, Członek Zarządu, Dyrektor Działu Handlowego firmy Profbud.