epoint

Comarch i główny japoński integrator ITOCHU Techno-Solutions, podpisały umowę ramową, w celu usprawnienia i rozszerzenia współpracy w obszarach gotowości, realizacji, asekuracji i monitorowania usług wsparcia operacyjnego, w ramach przygotowań do zmiany w cyfrowej transformacji na japońskim rynku telekomunikacyjnym.

Branża telekomunikacyjna stoi w obliczu stałego wzrostu zapotrzebowania na szybkość, nowe usługi i niezawodność. Nie jest już możliwe spełnienie tych wymagań, budując systemy we własnym zakresie. Dzięki połączeniu bazy produktowej Comarch z doskonałą znajomością branży ITOCHU Techno-Solutions obie firmy mogą oferować rozwiązania szyte na miarę, dostarczane jako produkty.

Kompleksowe portfolio produktów telekomunikacyjnych Comarch oraz wiedza i znajomość japońskiego rynku, jaką wykazuje się ITOCHU Techno-Solutions ułatwią pracę nad najlepszymi rozwiązaniami, które sprostają japońskim wyzwaniom telekomunikacyjnym. Promowane w Japonii rozwiązania zapewnią również najwyższą jakość usług biznesowych, dzięki zoptymalizowanemu monitorowaniu sieci w domenie 5G, ujednoliconym pulpitom nawigacyjnym, RCA oraz funkcjom automatycznego rozwiązywania problemów. Ponadto umożliwi klientom oferowanie najnowszych usług wykorzystujących pełną moc starszych sieci lub sieci 5G, zapewniając jednocześnie szybką dostawę i wysoką jakość usług dla klientów końcowych.

Jesteśmy głęboko przekonani, że ta współpraca umożliwi japońskim telekomom bezproblemowe wprowadzenie najnowszych technologii na rynek i ułatwi cały proces transformacji. Umowa potwierdza również silną pozycję Comarch w kontekście wdrożeń OSS. – mówi Łukasz Zezulak, Japan Country Manager w Comarch.

Współpraca Comarch z ITOCHU Techno-Solutions rozpoczęła się w 2019 roku od małego PoC. Obecnie obie firmy pracują nad wieloma projektami obejmującymi obszary telekomunikacji mobilnej, stacjonarnej i 5G.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments