„Digital for Life Science” – pod takim hasłem rusza nowa kampania wizerunkowo-rekrutacyjna Digital Hub Warsaw, który zatrudnia specjalistów z branży IT. Działania komunikacyjne mają pokazać, jak innowacyjne rozwiązania, tworzone przez pracowników Bayer, mogą zmieniać medycynę, rolnictwo i realnie poprawić jakość życia ludzi. Aby stać się częścią tej zmiany, wystarczy dołączyć do zespołu Digital Hub Warsaw.
Celem kampanii jest także zbudowanie świadomości marki wśród ekspertów zajmujących się nowymi technologiami, dlatego do współpracy zaangażowano m.in. podcasterów, którzy przybliżą duże projekty realizowane w Digital Hub Warsaw firmy Bayer. Działania obejmują także kampanię display, spoty na platformie VOD oraz YouTube publikacje w portalach branżowych oraz działania w social mediach.
Hasło kampanii „Digital for Life Science” i przygotowane kreacje podkreślają, że technologie cyfrowe wykorzystywane są do tworzenia innowacyjnych rozwiązań IT w najważniejszych obszarach działalności firmy Bayer, które mają realny wpływ na poprawę życia ludzi na całym świecie. Kluczowymi klientami Bayer, korzystającymi z rozwiązań zaprojektowanych przez team Digital Hub Warsaw są m.in. lekarze, farmaceuci i rolnicy całego świata.
Ta kampania ma pokazać innowacyjność i profesjonalizm, które są obecne w każdym naszym działaniu. Ale to nie wszystko. Chcemy podkreślić także, że DHub Warsaw to nowoczesna struktura, zatrudniająca największych ekspertów z różnych obszarów. Dzięki naszym danym, zaawansowanej technologii i wykwalifikowanej kadrze, mamy unikalną możliwość, aby skutecznie tworzyć rozwiązania, które pomagają rozwiązywać realne wyzwania z jakimi mierzy się obecnie współczesny świat. – mówi Bogusław Tobiasz, Head of Digital Hub Warsaw
DHub Warsaw jest integralną częścią globalnej organizacji, która skupia się na przyspieszeniu transformacji cyfrowej w Bayer. Firma ściśle współpracuje z pozostałymi centrami IT firmy Bayer w Niemczech, USA i innych krajach. Największym zasobem tego hubu IT jest dobrze wykwalifikowana kadra, która współtworzy przełomowe rozwiązania technologiczne. Pracują tu zarówno eksperci z Polski, jak i z zagranicy. Wśród specjalistów są osoby z tytułem naukowym (6% teamu), ale także pracownicy z innych krajów – z Białorusi, Tajwanu, Indii, Białorusi, Ukrainy i USA. (14 % to obcokrajowcy). Jedną z kluczowych wartości firmy jest gender diversity, dlatego aż 30% pracowników to kobiety.
DHub Warsaw zatrudnia m.in.: inżynierów oprogramowania i danych, analityków, profesjonalistów w dziedzinach machine learning, artificial intelligence, inżynierii rozwiązań chmurowych i wielu innych. Pracownicy mogą liczyć na elastyczność, jeśli chodzi o formę pracy (tradycyjnie z biura lub hybrydowo), niezależność, stały rozwój kompetencji i pracę w atmosferze nowoczesnego start upu. Próżno szukać tu hierarchii i utrwalonych struktur. Digital Hub Warsaw stawia na kreatywność, indywidualizm, łamanie utartych schematów i myślenie w stylu „out of the box”.
Za kreacje, produkcję kampanii oraz zakup i planowanie mediów odpowiadała agencja Cape Morris.