SEG 2025

Myślisz o karierze w IT? Rozpocznij ją od płatnego, 3-miesięcznego stażu w przodującej firmie tworzącej oprogramowanie i technologię wykorzystywaną w branży turystycznej. Do końca listopada Sabre Polska przyjmuje zgłoszenia studentów na program stażowy, obejmujący trzy profile: Java, QA i Front-end.

Poznanie branży i pierwsze doświadczenie zawodowe to istotne elementy z punktu widzenia studenta, ale i przyszłego pracodawcy. Staż to doskonała okazja do uzupełnienia i sprawdzenia w praktyce swojej wiedzy akademickiej. W tym roku Sabre Polska zdecydowało się uruchomić program stażowy również w okresie zimowym. Studenci mają możliwość dołączyć do jednej z najważniejszych na świecie firmy rozwijającej technologie i oprogramowanie w branży turystycznej, z której na co dzień korzystają m.in. linie lotnicze, hotele czy biura podróży.

Szansa na naukę od ekspertów, rozwinięcie własnego portfolio, praca z najnowszymi technologiami, czy zdobycie doświadczenia w międzynarodowym środowisku – tak wyglądają staże w Sabre. Nasz program pozwala uzupełnić wiedzę akademicką i rozwinąć umiejętności na początku zawodowej kariery. Stawiamy na praktykę, dlatego stażyści przez 3-miesiące mają okazję pracować przy rzeczywistych projektach pod okiem naszych ekspertów.  mówi Anna Micek, University Relations Lead w Sabre Polska.

Sabre Polska rozwija technologię nowej generacji i oprogramowania, które są wykorzystywane w branży turystycznej. Podczas programu stażowego studenci będą mieli szansę poznać m.in. rozwiązania oparte na AI, uczeniu maszynowym, Google Cloud czy automatyzacji.

Jak aplikować? Jakie są profile staży?

Do końca listopada 2022 można przesłać swoją aplikację na pierwszą edycję Zimowego Programu Stażowego. 3-miesięczny, płatny staż rozpocznie się 1 lutego i potrwa do 30 kwietnia. Sabre umożliwia dołączenia do zespołu w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin.

Aplikacje na staż są przyjmowane na poniższe stanowiska:

• Java
• QA
• Front-end

epoint
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments