29 listopada br. GK ACTION S.A. przedstawiła wyniki finansowe za trzeci kwartał 2022 r. W omawianym okresie firma utrzymała wysoką marżę, która ukształtowała się na poziomie 8,61%. Przychody w analizowanym kwartale wyniosły 577 101 tys. zł, co w zestawieniu z przychodami za okres porównawczy na poziomie 541 534 tys. zł daje wzrost o 35 567 tys. zł. EBITDA za trzeci kwartał 2022 r. wyniosła 12 664 tys. zł, a zysk 12 213 tys. zł.
Trzeci kwartał 2022 r był czasem dopracowania strategii, która będzie odpowiedzą na nadchodzącą recesję. GK ACTION S.A. zoptymalizowała procesy, podniosła poziom kontroli kosztowej, zwiększyła efektywność. Jednocześnie, w omawianym okresie spółka zainwestowała w nowe projekty związane z rozwojem biznesu w obszarze e-commerce B2B i B2C.
Jesteśmy konsekwentni w swoich działaniach. Naszym zdaniem, realizowana strategia da opór nadciągającej recesji. Dlatego cały czas rozwijamy sprzedaż poprzez Internet w różnych modelach współpracy z partnerami B2B, bądź bezpośrednio w biznesie B2C. Trzeci kwartał 2022 natomiast, w części sprzedaży produktów zaawansowanych, realizowanych przez Action Business Center był czasem przygotowania się do rozmaitych szkoleń dla klientów B2B, które obecnie realizujemy. – podkreśla Piotr Bieliński, Prezes Zarządu ACTION S.A.
GK ACTION S.A. w omawianym okresie dalej rozwijała nowe grupy produktowe, by uczynić swój biznes, a zarazem przyszłe wyniki finansowe, jeszcze stabilniejszymi.
Trzeci kwartał to kontynuacja pracy nad modelem organizacji, która dzięki wielobranżowej ofercie będzie opierała się sezonowości. Stąd wdrażanie coraz to nowych kategorii produktowych i zaawansowanej analityki. Jesteśmy przekonani, że mocno zdywersyfikowane i ciekawe portfolio połączone z łatwą integracją systemów w kraju i poza naszymi granicami to klucz do sukcesu dla naszych partnerów. – podsumowuje Sławomir Harazin, Wiceprezes Zarządu ACTION S.A.