epoint

Bron.pl S.A., właściciel jednego z największych i najstarszych w Polsce sklepów internetowych, specjalizującego się w sprzedaży produktów strzeleckich i obronnych niewymagających zezwolenia, odzieży oraz akcesoriów survivalowych, rozpoczyna publiczną ofertę akcji.

Zapisy na akcje będą przyjmowane za pośrednictwem platformy CrowdConnect.pl prowadzonej przez Dom Maklerski INC. Z emisji akcji Spółka planuje pozyskać do 2,5 mln PLN i przeznaczyć te środki na rozszerzenie oferty produktowej oraz rozwój sklepu internetowego. W 2023 r. Bron.pl planuje ubiegać się o wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect.

W ramach publicznej emisji akcji Spółka chce pozyskać do 2,5 mln PLN. Zebrane środki mają zostać przede wszystkim przeznaczone na rozszerzenie oferty produktowej oraz liczby marek. Planowana jest także optymalizacja sklepu internetowego pod kątem szybkości działania i UX oraz stworzenie dla niego nowej platformy, która zintegruje obecne systemy. Zarząd Spółki zakłada wzrost przychodów na poziomie 30 proc. rdr. w przeciągu kilku najbliższych lat.

Nasz biznes dynamicznie się rozwinął w ciągu ostatnich lat. Przychody zwiększyły się z poziomu 5,4 mln PLN w 2019 r. do 11,3 mln PLN w 2021 r. (wzrost o blisko 110 proc.). W samym pierwszym półroczu br. osiągnęły one wartość 8 mln PLN. Chcemy kontynuować wzrostowy trend i zakładamy, że utrzyma się on na poziomie 30 proc. rdr. w przeciągu kilku najbliższych lat. Cieszymy się z rozpoczętej emisji akcji. Jesteśmy przekonani, że pozyskany kapitał przyczyni się do rozwoju Spółki i osiągnięcia wyznaczonych celów. – komentuje Jarosław Staniec, członek zarządu Bron.pl S.A.

Czynnikami napędzającymi rozwój spółki mają być także zmiany legislacyjne. Przede wszystkim chodzi o planowane zmiany w Ustawie o broni i amunicji, które umożliwią zakup bez zezwolenia wielu rodzajów broni. Spółka zwraca uwagę na inne pojawiające się propozycje zmian zakładające m.in. zwiększenie wydatków na obronność państwa, edukację w zakresie strzelectwa w szkołach czy liczne kampanie promujące pracę zawodową w wojsku.

Na wzrost przychodów Spółki w pierwszej połowie br. wpłynął m.in. wybuch wojny na Ukrainie. W marcu i kwietniu sprzedawały się w dużej liczbie takie produkty jak nakolanniki, hełmy, apteczki, noktowizory czy kamizelki kuloodporne. Obecna sytuacja na rynku oraz szykowane dla branży zmiany regulacyjne są szansą szybszego rozwoju. Jednocześnie chcemy gruntownie wzmocnić naszą pozycję, a pozyskane środki w ramach emisji akcji pomogą nam osiągnąć krótkoterminowe założenia strategii. W przyszłym roku mamy w planach wejście na rynek NewConnect. – komentuje Mirosław Klekot, dyrektor E-Commerce.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments