Viaplay Group i T-Mobile, jeden z największych polskich operatorów w branży telekomunikacyjnej i technologicznej, nawiązały współpracę w zakresie dystrybucji platformy streamingowej Viaplay w Polsce. Od 27 grudnia 2022 roku, korzystający z serwisu „Rozrywka bez ograniczeń”, który w pakiecie Magenta Dom jest oferowany nawet na 12 miesięcy w prezencie, otrzymają dostęp do serwisu streamingowego Viaplay. Dzięki temu więcej polskich widzów będzie miało możliwość poznania wyjątkowej oferty streamingu wydarzeń sportowych na żywo, jeszcze przed startem nowego sezonu wyścigów Formuły 1.
Współpraca Viaplay Group i T-Mobile umożliwi klientom operatora dostęp do streamingu na żywo popularnych rozgrywek sportowych z szerokiego portfolio Viaplay, w tym meczów Premier League, Bundesligi, Ligi Europy UEFA i Ligi Konferencji Europy UEFA, EFL Championship, Mistrzostw Świata w piłce ręcznej IHF 2023, NHL, gal KSW i wielu innych. Ponadto na widzów czekają wielokrotnie nagradzane oryginalne seriale Viaplay oraz hollywoodzkie filmowe hity.
Platforma streamingowa Viaplay jest dostępna w Polsce od sierpnia 2021 roku i do tej pory uzyskała ponad milion subskrybentów. Viaplay to jedyny w swoim rodzaju serwis streamingowy, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Cieszę się, że w ramach dostępnej promocji także użytkownicy pakietu Magenta Dom od T-Mobile będą mogli odkryć naszą bogatą ofertę jeszcze przed rozpoczęciem nowego sezonu Formuły 1. Mam nadzieję, że spełnimy ich oczekiwania i zostaną z nami na dłużej. – mówi Alexander Bastin, Viaplay Group Chief Commercial Officer, Continental Europe & Baltics.
Chcemy oferować naszym klientom dostęp do najlepszych serwisów rozrywkowych, dlatego cieszymy się, że Viaplay dołączył do naszej usługi „Rozrywka bez ograniczeń”. Dzięki niej nasi klienci jako jedyni na polskim rynku mogą korzystać z wyboru 6 wiodących serwisów streamingowych, które mogą zmieniać co 30 dni. Dzięki Viaplay będą mogli wybierać spośród jeszcze większej oferty filmów, seriali, programów rozrywkowych i transmisji sportowych. – dodaje Anna Bieńkowska, odpowiedzialna w T-Mobile Polska za obszar TV i OTT.
Od 25 lat, każdego dnia, T-Mobile cyfryzuje Polskę i łączy ludzi. T-Mobile to zaawansowane rozwiązania, które ułatwiają funkcjonowanie we wszystkich sferach życia i biznesu, a przede wszystkim – łączą ponad 12 mln klientów.
Firma tworzy silną sieć innowacyjnych technologii i usług, dzięki takim rozwiązaniom jak infrastruktura światłowodowa, usługi konwergentne, sieć 5G, serwisy rozrywkowe, rozwiązania chmurowe, data center czy usługi cyberbezpieczeństwa indywidualnego oraz dla biznesu. T-Mobile o feruje usługi i produkty dostosowane do potrzeb klientów. Dlatego m.in. jako pierwsza wprowadziła w 2005 roku usługę transmisji danych BlueConnect, a w 2022 roku pierwsi udostępniła klientom całkowicie nielimitowaną ofertę abonamentu z 5G.
T-Mobile Polska należy do grupy Deutsche Telekom, która na świecie pozostaje jednym z liderów telekomunikacjizintegrowanej. Grupa DT działa w ponad 50 krajach, gdzie zatrudnia łącznie 216 500 pracowników dbających codziennie o to, by technologie łączyły ludzi bez ograniczeń.