Feardemic, jako jedna z pierwszych polskich spółek, wypuszcza darmową grę na TikToka. TikTok Dungeon miał premierę 11 stycznia 2023 r. i natychmiast zdobył olbrzymią popularność. W ciągu pierwszych 20 godzin, gra zdobyła ponad 38 tysięcy unikalnych użytkowników, generując przy tym 5.2 milionów polubień i notując w peaku ponad 900 graczy grających jednocześnie w grę.
Tik-Tok Dungeon to prosta, ale wciągająca gra, w którą można zagrać w całości przez TikTok. Na ten moment tytuł jest całkowicie darmowy. Produkcja została opracowana przez kluczowych członków zespołu ds. portów Feardemic jako produkt badawczo-rozwojowy, aby zmierzyć zdolność firmy do angażowania odbiorców gier na nowych, zdobywających coraz większą popularność platformach. Feardemic ma w planach na najbliższe miesiące rozwinięcie TikTok Dungeon, uwzględniając wszystkie mechanizmy, które zostaną dobrze przyjęte przez społeczność TikTok.
Feardemic zamierza również wykorzystać platformę do uruchomienia większej liczby gier zawierających nowe IP lub postaci z gier, które dostępne są na innych platformach.
Chcemy jak najlepiej wykorzystywać nowe platformy, stąd pomysł stworzenia gry na TikToka, która, zwłaszcza wśród najmłodszych odbiorców, jest jedną z najpopularniejszych platform. Chcieliśmy być prekursorem w tej dziedzinie i jako jedni z pierwszych w Polsce wypuściliśmy całkowicie TikTokową grę. Naszym celem jest, by jak najlepiej wykorzystywać nowe narzędzia i dostosowywać się do zmieniających się trendów w grach z gatunku horror. Chcemy w najbliższych miesiącach stworzyć więcej gier i interaktywnych doświadczeń na TikToku. – podsumowuje Scott Millard, prezes Feardemic.
Jak działa Feardemic’s TikTok Dungeon?
Mówiąc najprościej, gracz musi dotykać ekranu, aby zadać obrażenia potworom. Ilekroć jego zdjęcie profilowe pojawi się na ekranie, oznacza to, że zdobyto doświadczenie, które jest niezbędne do zdobywania kolejnych poziomów. Tablica najlepszych wyników jest aktualizowana automatycznie po pokonaniu 10 potworów. Obecnie Tiktok Dungeon jest darmowy, jednak firma eksperymentuje z różnymi sposobami zarabiania na grze.