SEG 2025

Adyen, globalna platforma technologii finansowych, została ogłoszona wyłącznym partnerem rozwiązań płatniczych FC Bayern Monachium. Adyen obsłuży przetwarzanie płatności klubu we wszystkich kanałach sprzedaży.

Niemiecki klub piłkarski ma na całym świecie szerokie grono fanów, którzy od teraz mogą korzystać z rozwiązania Adyen. Technologia firmy pozwoli FC Bayernowi akceptować płatności na każdym urządzeniu i w dowolnym miejscu, oferując fanom doceniane i zaufane metody płatności.

Usługi płatnicze będą wykorzystywane we wszystkich kanałach sprzedaży FC Bayern Monachium, w tym w oficjalnym sklepie dla fanów, przy członkostwie klubowym i sprzedaży biletów na Allianz Arena. Dzięki wykorzystaniu najnowszego modelu mobilnych terminali Adyen, AMS1, klienci unikną w przyszłości długich kolejek przy kasach, zyskując możliwość płatności za produkt z dowolnego miejsca. Dzięki ujednoliceniu kanałów sprzedaży klub może stworzyć płynne i spójne doświadczenie klienta, które ułatwi życie kibicom. Całościowo pomoże to w dalszym wzmacnianiu lojalności fanów.

Z Adyen jako oficjalnym partnerem FC Bayern Monachium jesteśmy pewni, że wysokie standardy ustanowione na boisku przez naszą drużynę znajdą odwzorowanie w procesie przetwarzania płatności. Nieustannie analizujemy, jak możemy poprawić doświadczenia kibiców, a usprawnienie procesu płatności jest tego kluczową częścią. – skomentował Andreas Jung, członek zarządu FC Bayern.

Chcemy wspierać FC Bayern Monachium w dostarczaniu doświadczeń zorientowanych na klienta. Klub może skoncentrować się na sporcie i drużynie, a płatności będą płynnie zachodzić w tle. Kupując koszulkę online czy w sklepie klubowym, fani w domu będą mieli takie same wrażenia jak ci na stadionie. Staramy się wzbogacić ogólne doświadczenie kibiców Bayern, czyniąc płatności bardziej płynnymi. – powiedziała Hella Fuhrmann, Country Manager DACH w Adyen. 

epoint
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments