epoint

Red Carpet Media Group (RCMG) kończy testy przesyłu kanałów Red Carpet i Red Top na amerykańskie i kanadyjskie platformy FAST i szykuje się do procesu koncesyjnego na multiplex MUX-8, poinformował ISBtech przewodniczący Rady Nadzorczej RCMG Leszek Kułak.

Bardzo perspektywiczną linią biznesową jest obecność programów RCMG na rynkach  północnoamerykańskich. Obecnie kończymy testy przesyłu naszych kanałów Red Carpet i Red Top na amerykańskie i kanadyjskie platformy FAST” – powiedział ISBtech Kułak.

Ponadto spółka przygotowuje się do udziału w procesie koncesyjnym na nadawanie naziemne na multipleksie MUX-8.

Uważamy, że prace związane z tym wyzwaniem bardzo dobrze przysłużą się naszemu modelowi biznesowemu jako takiemu poprzez zwiększenie zasięgu, czy nowy kanał” – stwierdził Kułak.

RCMG zwiększyło w 2022 roku przychody o 34% r/r do 9,1 mln zł, a zysk netto o 9% r/r do 3,4 mln zł. Przychody z reklam stanowiły 40 % sprzedaży, abonament 15 %, a per-pay-view 29%.

Spółka w ostatnim kwartale 2022 r. przeprowadziła kilka istotnych działań zmierzających do zwiększenia atrakcyjności oferty sprzedażowej. Wprowadzono modyfikacje w kanałach linearnych Red Carpet TV i Red Top TV, dzięki czemu możliwe jest wyświetlanie na odbiornikach podłączonych do Internetu reklam dedykowanych danemu odbiorcy.

To istotna zmiana mająca być odpowiedzią na reklamy targetowane w Internecie. Szacunki dla całej branży mówią o potencjalnym wzroście przychodów z reklamy o 15-20%. Po drugie spółka uruchomiła komercyjne aplikacje iOS oraz Android do Platformy VOD RED GO” – dodał Kułak.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments