Gra Hogwarts Legacy osadzona w świecie Harrego Pottera osiągnęła ogromny sukces na całym świecie, generując 850 milionów dolarów ze sprzedaży ponad 12 milionów kopii w ciągu dwóch tygodni od premiery na konsole PlayStation 5 i Xbox Series X|S oraz na PC. To największa premiera w historii marki należącej do Warner Bros.
Pobiła ona rekord serwisu Twitch w kategorii gier dla pojedynczego gracza, osiągając 1,28 miliona widzów (jednocześnie) podczas premiery. Jak podają twórcy, wynikiem ponad 280 milionów godzin gra poprawiła także wewnętrzne rekordy firmy. Dodatkowo nastąpił również wzrost globalnego zaangażowania fanów marki.
Przychody Warner Bros w minionych trzech kwartałach wystrzeliły o ponad 200 proc. r/r., ale wynik z działalności operacyjnej okazał się najgorszy od dekady, wykazując stratę. Wpływ na to mogła mieć trwająca restrukturyzacja spółki (stanowi ona 9 proc. kosztów), wraz z opłatami administracyjnymi (19 proc. kosztów). Wydaje się, że osiągnięte przychody ze sprzedaży gry Hogwarts Legacy mogą wpłynąć na wzrost przychodów całej spółki o ok. 9 proc. względem IV kw. 2022 r.
Ciężko jednak jest oszacować, jak wpłynie to na całościowy wynik finansowy, gdyż nie znamy jeszcze konkretnych kosztów związanych z dystrybucją i marketingiem tytułu. Jednak wpływ popularności najnowszej gry Warner Bros może przełożyć się na zainteresowanie pozostałymi produktami tej marki.
Spółka posiada obecnie 26 rekomendacji, z czego przeważnie są to rekomendacje kupna. Średnia cena docelowa jest wyznaczona na poziomie 21,71 USD, czyli o 36 proc. wyżej od ostatniej ceny zamknięcia. Najwyższa cena docelowa znajduje się na poziomie 36 USD, a najniższa wynosi 11 USD.