Do grupy TUATARA dołączył Wojciech Telenga, manager z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania zespołami handlowymi oraz transformacji sprzedaży. Objął stanowisko Executive Partner, Digital Transformation, a wśród jego zadań będzie m.in. restrukturyzacja całego obszaru sprzedażowego i ułatwienie spółkom z grupy rozwój na rynkach europejskich i poza Europą.
Wojciech Telenga ma ponad 14-letnie doświadczenie w zarządzaniu obszarem sprzedaży, ze szczególnym nastawianiem na budowę i transformację działów sprzedażowych, wdrożeń systemów CRM oraz implementacji strategii omnichannel. Pracował też nad koncepcją i realizacją konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Ostatnie 3 lata zajmował stanowisko Head of Sales Transformation w Deloitte Digital. Wcześniej, pełnił szereg istotnych stanowisk w branży, zarządzał sprzedażą między innymi w Bonnier Magazines & Brands czy w Bertelsmann Media.
Bardzo się cieszę, że będę mógł wykorzystać moje doświadczenia, by zoptymalizować, wielokanałowe kontakty na linii TUATARA – klienci. TUATARA to innowacyjna grupa, pracująca w najbardziej przyszłościowych sektorach gospodarki – AI, uczenie maszynowe, automatyzacja, a ostatnio to, co mnie osobiście inspiruje do pracy najmocniej , branża kosmiczna. Wierzę, że znajdujemy się w idealnym miejscu, by do obecnych najmocniejszych stron grupy — synergii podejścia biznesowego i technologicznego — dodać kolejny element: skuteczną, poukładaną procesowo, nowoczesną sprzedaż, uwzględniającą jednakowo potencjał firmy, wychodząc od tego, co w sprzedaży jest najważniejsze — rzeczywistych potrzeb klientów. — powiedział Wojciech Telenga.
TUATARA to grupa kapitałowa, która łączy kompetencje konsultingowe i technologię, tworząc wyjątkowe rozwiązania cyfrowe (od integracji backendu, przez digitalizację procesów, do innowacyjnych modeli biznesowych) dla firm z wielu branż. W przeciwieństwie do firm typu software house lub integratorów technologii, TUATARA posiada własne rozwiązania i produkty, które z powodzeniem łączy z istniejącymi technologiami firm trzecich, open-source i produktami własnymi klientów. Jest także partnerem pierwszej kosmicznej misji Omanu oraz współzałożycielem Silesian Space Valley – klastra technologii kosmicznych, stworzonego w Legnickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej.
Powiedziałbym, że doświadczenie i umiejętności Wojtka pozwolą sięgnąć gwiazd, gdyby nie to, że już teraz pracujemy z branżą kosmiczną i budujemy platformę analizy treści satelitarnych przy wykorzystaniu AI czy technologii Computer Vision. Na pewno jego pierwszym, i chyba najważniejszym zadaniem, będzie przygotowanie nas do jeszcze skuteczniejszej analizy potrzeb klientów i zbudowanie nowoczesnego procesu sprzedaży, gdzie zespół pełni rolę rzeczywistego doradcy i pomaga przełożyć potrzeby biznesowe na rzeczywiste, zachwycające doświadczenia cyfrowe. – podsumował Krzysztof Goworek, CEO TUATARA.