Za przełomową technologię DataWalk otrzymał nagrodę Technology Disruptor od Ally Financial, największego amerykańskiego banku działającego wyłącznie online i lidera w zakresie finansowania zakupów samochodów.
Podczas pierwszego w historii rozdania nagród Ally Technology Partner Awards, Ally uhonorował pięciu dostawców, którzy wyróżnili się wyjątkową jakością produktów i usług oraz spełniają szereg wyśrubowanych kryteriów, wpisując się w podstawowe wartości i najwyższe standardy Ally. Firmy zostały wyróżnione w czterech kluczowych kategoriach skoncentrowanych wokół usprawniania działalności operacyjnej, bezpieczeństwa i prywatności danych, szybkości wprowadzania na rynek oraz przełomowych innowacji, który to dostawca otrzymał również tytuł partnera technologicznego roku.
DataWalk został uznany za zwycięzcę w kategorii Technology Disruptor za swoje oprogramowanie do wykrywania oszustw i przypadków prania pieniędzy (AML). Oprogramowanie DataWalk umożliwia Ally zmniejszenie ryzyka wystąpienia niewykrytych przestępstw finansowych poprzez identyfikację podejrzanych powiązań i wzorców w dużej ilości odseparowanych danych.
Jesteśmy zaszczyceni, że innowacyjny lider branży, jakim jest Ally, przyznał DataWalk tytuł Technology Disruptor. Jesteśmy też dumni, że departamenty Ally walczące z oszustwami i praniem brudnych pieniędzy osiągnęły wyjątkowe wyniki dzięki unikalnej technologii DataWalk. – powiedział Gabe Gotthard, CEO, DataWalk Inc.
Aby zostać nominowanym do nagrody, firma musi być dostawcą technologii dla Ally przez co najmniej rok. Zwycięzcy zostali wybrani przez wewnętrzne komisje, które oceniały i głosowały na nominacje zgłaszane przez dostawców.
W tym roku po raz pierwszy przyznaliśmy doroczne nagrody Ally Technology Partner, aby wyróżnić kluczowych dostawców, którzy przyczyniają się do naszego sukcesu i jesteśmy pod wrażeniem ogromnego zainteresowania konkursem. Każdy zwycięzca jest doskonałym przykładem, jak ważne są dla nas niezawodność w działaniu, najwyższa jakość i partnerstwo. Cieszymy się, że mamy ten program nagród i w jego ramach możemy wyróżnić naszych najlepszych kontrahentów. – powiedział Sathish Muthukrishnan, Chief Information, Data & Digital Officer w Ally.