epoint

Pure City, operator innowacyjnej sieci nośników cyfrowej reklamy zewnętrznej, będących jednocześnie stacjami ładowania pojazdów elektrycznych, kontynuuje rozwój sieci zielonych elektrostacji. Ekologiczne nośniki reklamowe pojawiły się w Centrum Handlowym GAJ we Wrocławiu oraz w Galerii Warmińskiej w Olsztynie. Obie lokalizacje to jedne z najpopularniejszych centrów handlowych w regionie.

Zielona sieć Pure City regularnie się powiększa o kolejne lokalizacje. Nowe elektrostacje zainstalowane w popularnych centrach handlowych czekają na odbiór przez Urząd Dozoru Technicznego. Przewidujemy, że zostaną uruchomione jeszcze w tym miesiącu. Dzięki temu klienci centrów handlowych będą mieli dostęp zarówno do wygodnego sposobu ładowania samochodów elektrycznych, jak i interesujących treści wyświetlanych na naszych nośnikach. – komentuje Wojciech Bieńkowski, prezes Pure City.

Pure City zainstalowało trzy nowe elektrostacje AC o mocy 2×22 kWh każda w dwóch popularnych centrach handlowych. Pierwsza z nich znajduje się w Centrum Handlowym GAJ we Wrocławiu, gdzie klienci mają dostęp do 130 sklepów i usług oraz bezpłatnego parkingu na 200 samochodów. Kolejne dwie elektrostacje zostały zainstalowane w Galerii Warmińskiej w Olsztynie, gdzie klienci mogą skorzystać z oferty 170 sklepów znanych marek, licznych kawiarni i restauracji oraz kina. Do korzystania z ładowarek Pure City służy prosta aplikacja, którą można pobrać z www.purecity.pl. Elektrostacje Pure City są wyposażone w złącza typu 2 oraz w 55-calowe ekrany LED, które pełnią funkcję cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej.

Elektrostacje Pure City to nie tylko punkty ładowania samochodów elektrycznych. Wyposażone w nowoczesne ekrany LED elektrostacje są ważnym źródłem informacji i edukacji, i to w czasie rzeczywistym. Nasze zasilane zieloną energią nośniki doskonale wpisują się w ideę Smart Cities – miast dbających o jakość życia mieszkańców poprzez wykorzystanie technologii i ekologicznych rozwiązań. – dodaje Wojciech Bieńkowski.

Misją Pure City jest realny i mierzalny udział w transformacji energetycznej oraz wspieranie firm i marek stawiających na realizację celów ESG. Pure City łączy w jednym modelu biznesowym dwa rozwiązania dla inteligentnych miast: zieloną sieć ładowania aut elektrycznych z nowoczesną siecią 55-calowych ekranów cyfrowej reklamy zewnętrznej. We wrześniu ubiegłego roku, nowopowstała spółka pozyskała łącznie 4 mln zł kapitału zalążkowego od funduszu Freya Capital na budowę sieci Pure City.

Do końca czerwca br. Pure City planuje mieć łącznie 50 elektrostacji, a do końca 2023 r. nie mniej niż 100 elektrostacji na terenie całej Polski. Natomiast do końca 2025 r. sieć ma obejmować ponad 750 elektrostacji w miastach w całej Polsce.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments