Notowana na rynku NewConnect spółka Etna Stoftware Technologies S.A. (ʺSpółka”) konsekwentnie realizuje przyjętą przez Zarząd strategię rozwoju na lata 2023-2026 i podejmuje kolejne kroki celem jej realizacji. Akcjonariusze zdecydowali o przyjęciu nowej firmy Spółki.
W trakcie Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy spółki Etna Software Technologies S.A., które odbyło się w Warszawie w dniu 9 marca 2023 roku Akcjonariusze Spółki jednogłośnie zdecydowali o zmianie firmy Spółki na E-shopping Group S.A. Zmiana wynika z przyjętej przez Zarząd strategii rozwoju na lata 2023-2026.
Etna Software Technologies S.A., która będzie działać pod firmą E-shopping Group S.A. specjalizuje się w handlu e-commerce, ze szczególnym naciskiem na prowadzenie biznesu w modelu sprzedaży dropshipping. Poza zmianą firmy Spółka w ostatnim czasie uruchomiła kolejny sklep internetowy w bardzo dynamicznie rozwijającym się segmencie beauty. Uruchomienie nowego sklepu oraz zmiana nazwy jest konsekwencją ogłoszonej strategii rozwoju, która ma na celu zwiększenie przychodów.
Zmiana nazwy to kolejny krok w realizacji przyjętej przez nas strategii rozwoju. Istotnie zależy nam, aby w E-shopping Group S.A. budować portfolio marek docierających do jak najszerszego grona klientów, dlatego postawiliśmy otworzyć kolejny, piąty sklep w dynamicznie rozwijającym się sektorze ekologicznych kosmetyków oraz zdrowej żywności. – powiedział Remigiusz Skrzypczak – Członek Rady Nadzorczej Spółki oraz jej większościowy akcjonariusz posiadający 76,41% wszystkich akcji.
Nowo utworzony sklep samezdrowe.pl oferuje wysokiej jakości kosmetyki oraz zdrową żywność, które to produkty są odpowiedzią na wymagania klientów, którzy cenią jakość produktów. Uruchomienie nowego sklepu to kolejny ważny krok w procesie rozwijania działalności spółki w oparciu o przyjętą strategię.
Jesteśmy dumni, że możemy zaprezentować naszym Akcjonariuszom i Klientom nowe miejsce, w którym znajdą nie tylko produkty najwyższej jakości, ale także doświadczą wyjątkowego podejścia do obsługi. Nasz nowy sklep to przestrzeń dla osób szukających produktów wysokiej jakości w przystępnych cenach, które spełnią ich wymagania. – powiedział Bartłomiej Denis-Świerszcz, Prezes Zarządu Spółki.
W ramach strategii rozwoju, Spółka planuje nie tylko uruchamiać kolejne sklepy, ale także rozwijać już istniejące. Analizuje również cele akwizycyjne, które pozwolą na dalszy rozwój, generowanie przychodów oraz poszerzenie oferty.
Nie poprzestajemy tylko na otwarciu nowych sklepów – stale pracujemy nad ulepszaniem i rozwijaniem istniejących, aby spełnić wymagania naszych Klientów. Jesteśmy w nieustannym kontakcie z podmiotami działającymi na rynku polskim oraz w USA, UK, Niemczech, krajach skandynawskich oraz Beneluxu i poszukujemy nowych celów akwizycyjnych. – dodał główny akcjonariusz Spółki.
Celem spółki jest zwiększenie przychodów oraz zaoferowanie jak najlepszych produktów swoim klientom. Model dropshippingowy idealnie wpasowuje się w strategię Spółki, ponieważ opiera się on na prowadzeniu sklepów internetowych, z których klienci zamawiają produkty, a następnie są one bezpośrednio wysyłane do nich przez dostawców. Metoda ta pozwala firmom na minimalizację kosztów i ograniczenie ryzyka związanego z posiadaniem własnego magazynu, co znacznie przekłada się generowanie przychodów, a klientom oferuje szerszy zakres dostępnych produktów.
Analizujemy rynek, aby w pełni wykorzystać jego potencjał i stać się liderem, a model dropshippingowy pozwala minimalizować nam koszty związane m.in. z zapleczem logistycznym. Zwiększenie przychodów jest dla nas kluczowe, dlatego planujemy ciągły rozwój naszych sklepów i współpracę z najlepszymi dostawcami. Chcemy, aby nasi klienci mieli dostęp do najlepszych produktów dostępnych na rynku. – powiedział Prezes Zarządu.