epoint

29 marca br. Grupa Kapitałowa LUG S.A. podczas konferencji online: Perspektywa strategiczna na lata 2023 – 2026 przedstawi kluczowe obszary rozwoju firmy do 2027 roku. Giełdowy producent rozwiązań oświetleniowych wygrał kolejny przetarg na oświetlenie Warszawy.

Zakładana wartość kontraktu to 39,4 mln zł, możliwe jest jeszcze powiększenie zamówienie o 5 mln zł w ramach tzw. prawa opcji. By podpisać umowę z Zamawiającym, LUG będzie musiał jeszcze poczekać na rozstrzygnięcie postępowania odwoławczego w KIO. Warto dodać, że LUG realizuje już jeden kontrakt na wymianę oświetlenia w stolicy o wartości 40 mln zł, a jego zakończenie planowane jest na czerwiec br.

W przyszłym tygodniu LUG przedstawi strategię na lata 2023-26. Podtrzyma w niej elementy stanowiące filary rozwoju Grupy takie jak: innowacyjność czy internacjonalizm, ale pojawią się też nowe cele i inicjatywy dotyczące poprawy efektywności. Firma od lat rozwija usługi i narzędzia ograniczające konsumpcję energii oraz obniżające emisję CO2. W środę, 29 marca zaprezentuje także możliwości oprawy SAVA, która zdobyła już branżową nagrodę im. Alicji Peczyńskiej za nieprzeciętne i niestandardowe rozwiązania oświetleniowe. W tym samym konkursie nagrodę główną i tytuł „Najlepiej oświetlone gminy i miasta 2022 roku” otrzymał Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie i spółka LUG Light Factory.

Jak zapowiada Ryszard Wtorkowski, prezes zarządu LUG S.A.: Strategia na najbliższe cztery lata to nie rewolucja, ale ewolucja filarów rozwoju Grupy LUG z minionego okresu strategicznego. Oczywiście pojawią się też nowe cele i inicjatywy w zakresie zwiększenia efektywności funkcjonowania. Kluczowym elementem będzie jednak to, co już dziś widać w naszych działaniach – zamierzamy wyróżniać się efektywnością energetyczną, a nie konkurować ceną.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments