epoint

Snowflake firma tworząca Chmurę Danych, oraz Amazon Web Services, Inc. (AWS), firma należąca do Amazon.com, Inc. (NASDAQ: AMZN), ogłosiły wieloletnie rozszerzenie współpracy, w ramach której Snowflake zwiększy swoje nakłady na AWS, a obie firmy wspólnie przeznaczą miliony dolarów na wsparcie działań go-to-market.

Rozszerzenie współpracy będzie polegało na zastosowaniu głębokiego, wieloaspektowego podejścia do napędzania wzrostu i wprowadzania ukierunkowanych na klienta innowacji w zakresie sprzedaży i marketingu, rozwiązań branżowych, integracji produktów i innych.

W ciągu ostatnich trzech lat Snowflake i AWS szybko stworzyły coś, co naszym zdaniem może być jednym z najbardziej udanych partnerstw technologicznych co-sell w chmurze obliczeniowej. Kontynuujemy wzmacnianie partnerstwa dzięki zaawansowanej współpracy w zakresie rozwiązań wertykalnych w branży oraz integracji produktów w obszarze możliwości uczenia maszynowego, przy jednoczesnym skupieniu się na tym, co najlepsze dla naszych klientów. – mówi Frank Slootman, Chairman & CEO w Snowflake. 

Dane znajdują się w centrum każdej aplikacji, każdego procesu i decyzji biznesowej, stanowiąc podstawę transformacji cyfrowej. Współpracując ze Snowflake, ukazujemy ich nową wartość tysiącom klientów na całym świecie i pomagamy im zmaksymalizować wartość inwestycji w dane. Silna relacja AWS i Snowflake umożliwia firmom na całym świecie wzrost i lepsze prosperowanie. – mówi Adam Selipsky, CEO Amazon Web Services, Inc.

Snowflake i AWS rozbudowują swoje strategiczne inicjatywy, aby odkrywać nowe możliwości i napędzać zorientowane na klienta innowacje na wiele sposobów, takich jak:

• Opracowywanie rozwiązań branżowych: Snowflake i zespoły branżowe AWS współpracowały nad budową wspólnych rozwiązań branżowych, aby zaspokoić potrzeby swoich największych klientów. AWS ściśle współpracował przy każdej z branżowych Chmur Danych (Data Cloud), które Snowflake uruchomił do tej pory, w tym przy Chmurach Danych dla usług finansowych, mediów i reklamy, opieki zdrowotnej i nauk przyrodniczych, handlu detalicznego oraz telekomunikacji. Firmy planują rozszerzać na kolejne branże ofertę tych dostosowanych do ich potrzeb rozwiązań, aby umożliwić większej liczbie organizacji wzrost innowacyjności.

• Pogłębianie integracji produktowych: Snowflake i AWS wciąż inwestują w głębokie integracje produktowe w zakresie uczenia maszynowego/sztucznej inteligencji, zarządzania danymi, danych strumieniowych, a także w innych obszarach, aby tworzyć najlepsze rozwiązania dla wspólnych klientów. Snowflake korzysta też z inwestycji AWS w niestandardowy krzem. Obciążenia uruchomione na instancjach Graviton zapewniają wzrost wydajności o około 10%1, bez konieczności wprowadzania zmian przez klientów.

• Zwiększenie współpracy w zakresie sprzedaży: Snowflake i AWS zainwestowały w zintensyfikowanie współpracy sprzedażowej i dostosowanie sprzedaży w terenie. Działania te obejmują nowe inwestycje, których celem jest pozyskanie strategicznych możliwości i migracja dużych aplikacji lokalnych do chmury AWS. Obie firmy poszerzają zasoby, aby dalej prowadzić wspólną sprzedaż w obu Amerykach, Europie, Azji-Pacyfiku oraz Japonii.

• Rozszerzenie strategii marketingowych: AWS kontynuuje współpracę z zespołem Snowflake w celu zwiększenia świadomości i popytu na wspólne rozwiązania branżowe i integracje produktów. Ponadto Snowflake i AWS nadal inwestują w obecność na światowych wydarzeniach organizowanych przez obie firmy, a także na imprezach branżowych, aby wspólni i potencjalni klienci mieli możliwość zapoznania się z powiązanymi rozwiązaniami branżowymi obu firm i integracjami produktów.

Budowanie najlepszych możliwych doświadczeń klientów jest kluczem do strategii i wspólnego wzrostu zarówno Snowflake, jak i AWS. W związku z tym firmy rozszerzyły swoje cele w zakresie współsprzedaży aż pięciokrotnie od roku kalendarzowego 2020. Dzięki połączeniu sił w celu zaspokojenia potrzeb klientów w zakresie danych Snowflake i AWS pomagają obecnie ponad 6 tys. klientów, w tym organizacjom z listy Fortune 500, takim jak Goldman Sachs.

Nasza strategia dotycząca danych jest bezpośrednio związana z platformą open source Legend i chmurą finansową Goldman Sachs Financial Cloud for Data.Wykorzystując ofertę AWS dla naszej infrastruktury chmurowej oraz Snowflake dla zintegrowanej platformy danych i wbudowanego zarządzania, stworzyliśmy niezawodny i bezpieczny stos technologiczny, który wspiera Legend, co z kolei pomaga naszym klientom, partnerom biznesowym i inżynierom generować transformacyjne spostrzeżenia biznesowe, w szybki i łatwy sposób. – mówi Neema Raphael, Chief Data Officer i Head of Data Engineering w Goldman Sachs. 

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments