epoint

Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.

Studio Platige Sound zostało założone w 2016 roku i obok kampanii reklamowych dla znanych polskich marek, jak T-Mobile, Carrefour, NC+ czy Łaciate, w swoim portfolio ma kreację dźwięku dla największych światowych producentów gier komputerowych, takich jak Deep

Silver, Smilegate, Bloober Team czy Techland. Studio współpracowało także z Netflixem przy animowanej antologii „Love, Death & Robots”. Jedną z współprac rozpoczętych w 2022 przez studio jest realizacja dźwięku do pierwszego z serii projektów kampanii wizerunkowej firmy brokerskiej XTB.

Miniony rok była dla nas wyjątkowy pod wieloma względami. Konsekwentnie realizowana strategia przyniosła wymierne efekty finansowe – 2022 r. był w 25-letniej historii Platige rekordowy. Nie spoczywamy jednak na laurach i nie zwalniamy tempa. Poszerzamy nasze horyzonty i stawiamy kolejny krok w biznesie. Wsłuchując się w oczekiwania rynku, zdecydowaliśmy się wykorzystać zbudowane doświadczenie w ramach Platige i dać naszemu studiu nie tylko nowy szyld, ale także poszerzyć jego ofertę i wzmocnić kompetencje w zespole- to naturalny kierunek rozwoju. – powiedział Karol Żbikowski, Prezes Platige Image.

Soundly by Platige wchodzi w Grupę Platige, a to oznacza jakość, doświadczenie i najwyższe standardy działania. Studio ma na swoim koncie nagrody i nominacje takie jak Hollywood Music Award 2018 – muzyka Crossfire czy Złoty Miecz KTR 2019 Sound Design animacji Resident Evil Village. Za tymi wszystkimi sukcesami stoją ludzie – wysokiej klasy specjaliści.

Trzon zespołu studia od ponad 8 lat funkcjonującego w ramach Platige Image tworzą Sabina Pająk-Maciaś oraz Wojciech Chołaściński.

W ciągu kilku lat naszej pracy dla Platige Image zrealizowaliśmy dźwięk dla wielu znanych i nagradzanych polskich kampanii reklamowych, takich jak „Serce i Rozum” (Orange) czy „Bonjour w Carrefour” z Napoleonem, w którego rolę wcielił się Jacek Braciak. Mamy także duże doświadczenie w sound designie do cinematików. Najbardziej znane realizacje to Dying Light dla Techlandu, czy nagradzany cinematic do gry Resident Evil Village. – mówi Sabina Pająk-Maciaś.

Studio Soundly by Platige otrzymało nie tylko nowy szyld, ale także nową siedzibę. Została ona zaprojektowana tak, by gwarantować najwyższy komfort pracy realizatorom, a także klientom. Specjalnie uformowane ściany, wytłumione wysokiej klasy materiałami, zapewniają idealne warunki odsłuchowe i nagraniowe.

Nasze studio posiada wysokiej jakości sprzęt, dostęp do olbrzymiej – także zagranicznej – bazy lektorsko-aktorskiej oraz doświadczenie w pracy z czołowymi kompozytorami. Dzięki połączeniu kompetencji oraz technologii, możemy zaoferować szeroki wachlarz usług, takich jak: sound design, kompozycje muzyczne, nagrania lektorskie i dubbingowe, sound branding oraz nadzór nad produkcjami dźwiękowymi. – podkreśla Wojciech Chołaściński.

Oferta studia skierowana jest do agencji reklamowych, domów produkcyjnych, firm i samych twórców, działających zarówno w Polsce, jak i na rynkach międzynarodowych.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments