ING Bank Śląski wprowadza możliwość spotkania wideo ze specjalistami hipotecznymi. Klienci mogą wygodnie korzystać z eksperckiej wiedzy i oferty banku z dowolnego miejsca, oszczędzając swój czas.
W świecie postępującej digitalizacji, forma zdalnej obsługi jest dla klientów coraz bardziej oczywista. Już kilka lat temu – jako pierwszy bank na polskim rynku – wprowadziliśmy możliwość zdalnego wnioskowania o kredyt hipoteczny. Zdajemy sobie jednak sprawę, jak ważna jest rozmowa ze specjalistą przed podjęciem decyzji o kredycie hipotecznym. Dlatego uzupełniamy naszą propozycję o możliwość spotkania wideo z doradcą. Z przeprowadzonych badań wśród naszych klientów wynika, że rozmowa z żywą osobą to dla nich kluczowa wartość, która sprzyja budowaniu zaufania i daje poczucie zaopiekowania się. Aż 80% z nich zareagowało pozytywnie na naszą propozycję. Planujemy udostępnić takie rozwiązanie również dla innych, specjalistycznych produktów takich, jak oszczędności i inwestycje. – powiedział Marcin Giżycki, wiceprezes ING Banku Śląskiego odpowiedzialny za Pion Bankowości Detalicznej.
Spotkania wideo ze specjalistami hipotecznymi nie różnią się od wizyt w miejscu spotkań. Wszystkie formalności, w tym złożenie wniosku, mogą zostać załatwione zdalnie, przy wsparciu eksperta. Dodatkowo takie funkcjonalności, jak cyfrowa wymiana dokumentów, współdzielenie ekranu czy wspólne wypełnianie i edytowanie wniosków, umów i formularzy, znacznie ułatwią komunikację online.
Połączenie wideo jest w pełni bezpieczne – nie wymaga pobrania dodatkowego oprogramowania i logowania do bankowości. Specjalista nie prosi o podanie danych do logowania, a spotkanie odbywa się na bezpiecznej stronie do kontaktu wideo.
Na spotkanie wideo z ekspertem hipotecznym można na ten moment umówić przez specjalistę w placówce bankowej. W ciągu kilku miesięcy, będzie możliwość umawiania się na spotkania w aplikacji Moje ING oraz poprzez formularz kontaktowy na ing.pl.
Ze spotkań wideo mogą korzystać zarówno obecni jak i nowi klienci.