epoint

Szymon Solnica dołączył do Hewlett Packard Enterprise (HPE) jako PR manager na region Europy Środkowej. Będzie odpowiadał za kontakty z mediami oraz planowanie aktywności komunikacyjnych, z naciskiem na rynek polski, czeski i turecki, a także za koordynację współpracy z agencjami PR w tych trzech krajach.

Szymon Solnica ma 11 lat doświadczenia w działaniach public relations dla globalnych firm technologicznych. Ostatnio jako PR manager Huawei Polska, odpowiadał za komunikację korporacyjną i kryzysową oraz PR produktowy w kategoriach sieci 5G i rozwiązań dla przedsiębiorstw.

Wcześniej pełnił rolę regional PR managera w spółce giełdowej ABC Data, będącej dystrybutorem sprzętu i rozwiązań IT oraz elektroniki użytkowej. Koordynował tam premiery produktów i usług partnerów firmy, takich jak Xiaomi czy Alibaba Cloud i odpowiadał za komunikację korporacyjną w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

Karierę w branży zaczynał od pracy w agencjach: Monday i Edelman, gdzie planował oraz realizował kampanie PR i marketingowe, a także prowadził działania media relations dla klientów takich jak Intel, Dell, VMware, Fujitsu, Norton i wielu innych.

HPE to globalna firma oferująca usługi w modelu as a service w dowolnej lokalizacji – od brzegu sieci aż po chmurę, która pomaga organizacjom szybciej osiągać zamierzone efekty, poprzez wykorzystanie pełni potencjału danych. Wieloletnia historia innowacji i śmiałych idei, które zmieniają na lepsze nasz sposób życia i pracy, umożliwia HPE oferowanie unikalnych, otwartych i inteligentnych rozwiązań technologicznych. Portfolio HPE obejmuje usługi w chmurze, usługi obliczeniowe, rozwiązania dla wysokowydajnej infrastruktury obliczeniowej (HPC) i sztucznej inteligencji, Intelligent Edge, a także oprogramowanie i pamięć masową. Dzięki szerokiemu portfolio inteligentnych rozwiązań firma pomaga partnerom w opracowywaniu nowych modeli biznesowych, nowych sposobów angażowania klientów i zwiększaniu wydajności operacyjnej.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments