epoint

Honey Payment, polski fintech, który jest właścicielem multiaplikacji DotBee do zarządzania finansami i życiem wprowadził nową funkcjonalność. Wiąże się ona z funkcją e-TOLL, która pozwala na zakup biletów autostradowych na odcinkach A2 Konin – Stryków i A4 Wrocław – Sośnica.

Aplikacja oferuje także monitorowanie miesięcznego budżetu, przelewy natychmiastowe, organizację zrzutki wśród znajomych, zakup bonu podarunkowego, a także wiele innych usług, które ułatwiają codzienne płatności. Przez dwa lata działalności aplikacja DotBee zgromadziła już 500 tys. osób, a znaczną część użytkowników stanowią osoby w wieku 18-35 lat.

DotBee to wielozadaniowe narzędzie do ułatwiania codziennych czynności płatniczych. Aplikacja oferuje m.in. zakup biletów do komunikacji miejskiej, biletów parkingowych, cashback, a także wiele innych rozwiązań. Jedną z najnowszych funkcji, wprowadzonych do aplikacji, jest e-TOLL, dzięki której użytkownicy mogą zapłacić za przejazd autostradą.

Grzegorz Szulik, CEO Honey Payment

Głównym celem aplikacji DotBee jest pomoc w zarządzaniu codziennymi finansami. Dzięki konsekwentnemu rozwijaniu aplikacji przez okres dwóch lat zgromadziliśmy już ponad pół miliona użytkowników. DotBee pozwala na śledzenie wydatków w czasie rzeczywistym, co pozwala użytkownikom na lepsze kontrolowanie swojego budżetu i unikanie nadmiernego wydawania pieniędzy. Oferując wiele funkcjonalności, takich jak, chociażby bilety komunikacyjne, opłacenie parkometru, czy zakup vouchera. DotBee pomaga także oszczędzać czas, co cenią sobie przede wszystkim osoby młode między 18 a 35 rokiem życia. – powiedział Grzegorz Szulik, Prezes Zarządu i założyciel Honey Payment.

DotBee intensyfikuje swoją ofertę o nowe funkcjonalności. Jedną z nich jest MamBon, który pozwala na zakup bonów podarunkowych i voucherów prezentowych z różnych kategorii. Dzięki temu użytkownicy mogą wybrać usługę czy produkt, który ich interesuje i sprezentować go bliskiej osobie.

Kolejną funkcjonalnością, na której skupia się DotBee, jest LoanByLink. To rozwiązanie, które umożliwia zakup towarów i usług na raty. Obecnie LoanByLink ma już ponad 2000 partnerów, dzięki czemu użytkownicy mogą korzystać z ofert wielu różnych sklepów i firm bez konieczności obciążania jednorazowo swojego budżetu. Jest to szczególnie ważne dla osób, które potrzebują nowego sprzętu lub chcą skorzystać z usług, ale nie chcą lub nie mogą wydać na nie całościowej kwoty jednorazowo.

Nasza aplikacja to znacznie więcej niż tylko narzędzie do kontrolowania wydatków i wykonywania przelewów, umożliwia ona m.in. zakup bonów podarunkowych oraz voucherów prezentowych z różnych kategorii, a także korzystanie z ofert wielu różnych firm i sklepów na raty. Dzięki temu nasi użytkownicy mają dostęp do bogatej oferty, bez konieczności jednorazowego obciążania swojego budżetu. Nasza firma stawia na innowacyjność i wygodę, a wyniki naszych działań potwierdzają, że rozwijamy się w dobrym kierunku. – dodał Grzegorz Szulik.

Subscribe
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Pytaj
Pytaj
1 rok temu

Niech pan Grzegorz opowie opinii publicznej co się stało z jego wcześniejszą spółką Provema, w której rozwijał aplikacje przeniesione do Honey Payment. Sprytnym zabiegiem z wydzieleniem majątku pozbawił wierzycieli szans na odzyskanie pieniędzy ulokowanych w obligacjach emitowanych przez Provema. Skarbówka i wierzyciele już odbijają się od pustych rachunków bankowych. Teraz bezczelnie pan Grzegorz chwali się rozwojem 'nowej’ spółki Honey Payment. Zobaczymy czy z podobnym skutkiem jak w Provemie.