epoint

Bayer pozyskał dotychczas do warszawskiego Digital Hub 250 specjalistów i ze względu na dynamiczny rozwój planuje zatrudnienie kolejnych dziesiątek w ramach kampanii „We are #techwizards”, poinformowała ISBtech Beata Konieczna, Brand Manager & Talent Marketing Leader w Digital Hub Warsaw.

Na obecną chwilę do Digital Hub Warsaw pozyskaliśmy 250 osób. Jednostka dynamicznie się rozwija, a do końca roku planowane jest zatrudnienie jeszcze dziesiątek wysoko wykwalifikowanych specjalistów” – powiedziała ISBtech Konieczna.

Digital Hub Warsaw firmy Bayer ruszył z nową kampanią rekrutacyjną „We are #techwizards”. Bayer to firma zatrudniająca ekspertów z branży IT, którzy specjalizują się w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań dla medycyny, farmacji i rolnictwa.

Celem kampanii jest wzmocnienie prowadzonych rekrutacji na stanowiska specjalistyczne
t.j Software Engineers, Data Scientists czy MLOps Engineers. Działania mają także
zbudować wizerunek firmy, której działalność skupia się na obszarach nauk Life Sciences,
jakimi są ochrona zdrowia i produkcja żywności oraz atrakcyjnego pracodawcy
rozwijającego potencjał swoich pracowników.

Nasz zespół to eksperci, którzy oprócz wiedzy wyróżniają się także nietuzinkowym podejściem do problemów i realizacji zadań. Kwestionują utarte prawdy, szukają niesztampowych dróg, wybierając bardzo często innowacyjne rozwiązania. To prawdziwi digitalowi specjaliści, którzy znajdą sposoby, aby stawić czoła wyzwaniom, nawet jeśli z pozoru wydają się bardzo złożone i trudne” – dodał Bogusław Tobiasz, dyrektor Digital Hub Warsaw firmy Bayer.

Nowoczesność, innowacyjność i różnorodność to cechy, które doskonale opisują Digital
Hub Warsaw. Ludzie, którzy u nas pracują to najlepsi eksperci, pasjonujący się technologią
i podążający za nowymi trendami. Wkładają całe serce w tworzenie rozwiązań
wpływających na poprawę życia innych i właśnie dlatego to oni zostali bohaterami
kampanii. Do udziału zgłosiło się bardzo wielu pracowników, którzy chcieli reprezentować
naszą firmę. Finalnie w spotach przedstawiamy osoby, które pokazują różnorodność i nasz
szeroki zakres działań – zajmują różne stanowiska, są różnej narodowości i płci, pracują w
różnych obszarach” – dodałaBrand Manager & Talent Marketing Leader w Digital Hub Warsaw.

Komunikacja będzie prowadzona za pośrednictwem wielkoformatowych nośników OOH –
w tym murali, na citylightach w Warszawie oraz kanałów digitalowych, w tym social media.
Pod adresem techwizards.com.pl powstał również nowy landing page, gdzie
potencjalni kandydaci będą mogli zapoznać się ze wszystkimi historiami oraz wysłać swoje
CV. Za realizację kampanii employer brandingowej odpowiada agencja Cape Morris. Działania będą prowadzone do końca lipca tego roku.

Digital Hub Warsaw, to część globalnej firmy Bayer. Jest odpowiedzialny za inicjowanie i
wdrażanie rozwiązań digitalowych, które przyczynią się do rozwoju trzech głównych dywizji
– Crop Science (sektor rolniczy), Pharmaceuticals (sektor farmakologiczny) i Consumer
Health (sektor zdrowia publicznego). Jest ważną, integralną częścią globalnej organizacji,
która skupia się na przyspieszeniu transformacji cyfrowej w Bayer. Pracują tu zarówno
eksperci z Polski, jak i z zagranicy, m.in.: inżynierowie oprogramowania i danych, analitycy,
profesjonaliści w dziedzinach machine learning, artificial intelligence, inżynierii rozwiązań
chmurowych i wielu innych. Firma ściśle współpracuje z pozostałymi centrami IT firmy
Bayer w Niemczech, USA i innych krajach. Dzięki temu ma stały dostęp do najnowszych
technologii, dobrych praktyk i wypracowanych rozwiązań, które mogą przyspieszyć pracę
nad przełomowymi rozwiązaniami.

 

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments