Equinix, Inc oraz Aurora Innovation, specjalizująca się w usługach i rozwiązaniach komunikacyjnych dla dostawców usług medycznych, ogłosiły rozpoczęcie współpracy na rzecz poszerzenia działalności Aurora Innovation w całej Europie. Firmy te korzystają z usług cyfrowych dla poprawy dostępu do świadczeń zdrowotnych dla pacjentów oraz ulepszeniu środowiska pracy dla pracowników służby zdrowia. Celem jest zwiększenie dostępności usługi Aurora teleQ, która automatyzuje przepływ informacji pomiędzy pacjentami a pracownikami służby zdrowia, co ułatwia im codzienne życie.
Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), do 2030 r. stres może być przyczyną rezygnacji z pracy u 10 milionów pracowników służby zdrowia. Lepsze planowanie i mniejsze obciążenia administracyjne mogłyby jednak pomóc w ograniczeniu stresu i związanego z nim wypalenia zawodowego. Pozwoliłoby to także ograniczyć odpływ pracowników, pełniących te istotne role.
Dobre samopoczucie w pracy jest ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. To kluczowy czynnik różnicujący, umożliwiający firmom we wszystkich sektorach, w tym w opiece zdrowotnej, utrzymanie poziomu zatrudnienia i zwiększenie zaangażowania pracowników. Aby ludzie mogli się rozwijać, organizacje muszą oferować programy i usługi związane z dobrostanem. Powinny być dostosowane do potrzeb najważniejszych grup roboczych, a jednocześnie włączać dobre samopoczucie w samą pracę poprzez spotkania, ulepszenia stanowisk pracy, czy interwencje kulturowe. W firmie Equinix jesteśmy zaangażowani w rozwój kultury dobrego samopoczucia. Cieszymy się, że możemy w tym wspierać firmę Aurora Innovation po to, aby pracownicy służby zdrowia mogli wykonywać swoją pracę możliwie jak najlepiej i produktywnie oraz czerpać z niej przyjemne doświadczenie. – wyjaśnia Hebe Boonzaaijer, globalna dyrektor ds. wellbeing w firmie Equinix.
Aurora teleQ pomaga polepszyć środowisko pracy w służbie zdrowia. To system do komunikacji z pacjentami, zapewniający dostęp do historii choroby przy pomocy jednego interfejsu użytkownika, niezależnie od preferowanej przez pacjenta metody kontaktu. Ustrukturyzowany system rezerwacji wizyt umożliwia pracownikom opieki zdrowotnej – często zmagającym się z trudnymi warunkami pracy – przygotowanie z wyprzedzeniem swojego harmonogramu i zmniejszenie stresu związanego z połączeniami telefonicznymi. W rezultacie personel ma bardziej uporządkowaną pracę, a pacjenci wiedzą, kiedy mogą spodziewać się połączenia. Dzięki temu czas konsultacji się zwiększa, a jakość opieki medycznej staje się wyższa.
Dzięki temu, że platforma Aurora teleQ znacznie zmniejsza i automatyzuje ogólny przepływ kontaktów przychodzących, organizacje opieki zdrowotnej mogą zwiększyć swoją wydajność, dostępność oraz zadowolenie zarówno pacjentów, jak i personelu medycznego. Wykorzystując portfolio usług cyfrowych firmy Equinix, Aurora Innovation może rozszerzyć swoją współpracę ze świadczeniodawcami w całej Europie. Poprzez oferowanie bezpiecznej i łatwej w obsłudze platformy upraszczającej planowanie czasu u pracowników służby zdrowia. – wyjaśnia Tapani Kyrki, CEO Aurora Innovation.
Aurora Innovation, z siedzibą w Szwecji, dostarcza swoje technologie w Finlandii, Holandii, Portugalii i Hiszpanii. Współpracuje z Equinix w celu ekspansji na nowe rynki europejskie i wzmocnienia usług dotychczas dostępnych w tych krajach. Powstała w ten sposób solidna, zdecentralizowana platforma cyfrowa Aurora teleQ. Oferuje ona rozwiązanie upraszczające i usprawniające komunikację między pacjentami a pracownikami służby zdrowia, którzy mogą reagować na potrzeby pacjentów bardziej efektywnie.
Przejście w kierunku cyfrowej opieki zdrowotnej w Europie będzie nadal rozwijać się wraz z przyjęciem nowych modeli opieki domowej i telemedycyny. W Equinix cieszymy się, że możemy być częścią tego procesu, pomagając firmom takim jak Aurora Innovation wykorzystać moc technologii cyfrowych. Także po to, by firma mogła rozwinąć swoją działalność, zwiększając dostęp do rozwiązań, które mogą poprawić samopoczucie zarówno pacjentów, jak i pracowników służby zdrowia. – powiedział Ignacio Velilla, wiceprezes, Global Managed Services w Equinix.
Elastyczność i skalowalność Zarządzalnej Chmury Prywatnej (MPC) firmy Equinix oznacza, że Aurora Innovation może teraz rozszerzyć swoje usługi, a także dążyć do większego wzrostu w krajach, w których już działa. Equinix Fabric™ umożliwia firmie Aurora Innovation łączenie swojej infrastruktury cyfrowej i usług na żądanie z szybko działającym oprogramowaniem. Dzieje się to za pośrednictwem bezpiecznych, definiowanych programowo połączeń wzajemnych. Niesie to ze sobą możliwość szybkiego skalowania przepustowości, gdy jest to wymagane, aby poradzić sobie z nagłymi skokami ruchu przychodzącego w różnych regionach. Dzięki wykorzystaniu usług Equinix w celu zintegrowania wszystkiego na Platform Equinix, w tym wyższych prędkości sieci, lokalizacji brzegowych i ramp chmury, firma Aurora Innovation będzie mogła w szybkim tempie rozwinąć swoją działalność.
Bezpieczne i niezawodne kanały komunikacyjne są jednym z najważniejszych filarów naszej usługi teleQ. Rozległa sieć centrów danych Equinix bezpiecznie łączy Aurora Innovation z regionalnymi dostawcami usług telekomunikacyjnych, z którymi współpracujemy. Możemy dzięki temu zapewniać pacjentom i dostawcom usług medycznych niezawodne doświadczenia związane z telemedycyną. – powiedział Per Thorsélius, IT & Service Delivery Director w Aurora Innovation.
Platform Equinix® stanowi podstawę ewolucji usługi Aurora teleQ. Zapewnia przewidywalność, odporność, standaryzację, skalowalność i bezpieczeństwo, aby sprostać obecnym i przyszłym wymaganiom opieki zdrowotnej. Zobowiązanie firmy Equinix do korzystania w 100% z czystej i odnawialnej energii jest również zgodne z misją firmy Aurora Innovation, polegającą na zmniejszeniu śladu węglowego.