epoint

Polskie ePłatności S.A. (PeP), Spółka należąca Grupy Nexi – europejskiego lidera branży płatniczej, zawarła umowę nabycia mniejszościowego pakietu udziałów w spółce Qrtag Sp. z o.o., właściciela brandu Loyalty Club mobilne aplikacje lojalnościowe. To już kolejna akwizycja dokonana przez Polskie ePłatności związana z usługami dodanymi, po przeprowadzonej w lipcu ubiegłego roku akwizycji Team4U Sp. z o.o. – właściciela marki Simapka. W ciągu ostatnich lat PeP dokonał szeregu przejęć, w tym m.in. operatorów płatności – NeoTu, PayUp, TopCard, dostawcy usług płatności za rachunki – Billbird oraz integratora płatności internetowych – PayLane.

Loyalty Club to aplikacja lojalnościowa dedykowana sektorowi biznesu, oferująca wiele funkcjonalności, m.in: wirtualną kartę lojalnościową, przyznawanie punktów za zakupy, kupony rabatowe, katalog nagród, moduł zakupowy czy gazetki promocyjne. Rozwiązanie jest uniwersalne i sprawdzi się w każdej branży, w tym m.in. w handlu, usługach, HoReCa czy sektorze beauty. Loyalty Club działa w modelu white-label, co oznacza, że merchant może kształtować wygląd i treść aplikacji (w tym logo, grafiki czy zasady działania programu lojalnościowego) oraz zarządzać swoją aplikacją w czasie rzeczywistym z poziomu panelu administracyjnego. Jako jedne z nielicznych na polskim rynku rozwiązanie, oferowane przez Loyalty Club, jest w pełni skalowalne i umożliwia stworzenie gotowej aplikacji nawet w ciągu kilku dni. Zakres dostępnych funkcjonalności sprawia, że nawet mniejsi przedsiębiorcy będą mogli oferować swoim klientom program lojalnościowy zbliżony do tych, które mają największe polskie sieci detaliczne.

Badania pokazują, że 2/3 Polaków korzysta z aplikacji lojalnościowych. Nie wszyscy przedsiębiorcy mogą jednak pozwolić sobie na stworzenie dedykowanej aplikacji, z uwagi na wysokie koszty jej wytworzenia. Wejście Loyalty Club do Grupy PeP gwarantuje tysiącom naszych merchantów dostęp do najnowszych rozwiązań technologicznych w relacjach z konsumentami. Usługa, którą z sukcesem wdrożyliśmy na terminalach androidowych PAX pozwoli przedsiębiorcom samemu decydować o zasadach swoich programów lojalnościowych, nagrodach czy kuponach. Akwizycja jest kolejnym kamieniem milowym na drodze w strategicznym dla nas kierunku „One Stop-Shop.– mówi Mateusz Nowak, Dyrektor ds. Strategii i M&A w Grupie Polskie ePłatności.

PeP procesuje już transakcje dla ponad 236 tys. terminali płatniczych i plasuje się na drugim miejscu pod tym względem na polskim rynku, co oznacza niemal dziesięciokrotny wzrost w ciągu ostatnich kilku lat (w 2016 roku PeP posiadał 24 tys. terminali). Ponadto, w 2022 roku PeP został już drugi raz z rzędu największym w Polsce przedsiębiorstwem z branży płatności bezgotówkowych pod względem przychodów. Swój dynamiczny wzrost PeP zawdzięcza między innymi strategii opartej na licznych akwizycjach i konsolidacji polskiego rynku agentów rozliczeniowych.

Dołączenie naszej spółki do Grupy PeP to dla nas niespotykana dotąd szansa. Jestem przekonany, że dzięki współpracy z PeP będziemy mogli dynamicznie zwiększyć liczbę klientów. Nasze rozwiązanie jest przeznaczone głównie dla segmentu MSP, w którym PeP ma szczególnie silną pozycję. Aplikacja Loyalty Club funkcjonalnie oraz wizualnie nie różni się znacząco od rozwiązań oferowanych przez największe w kraju sieci handlowe. Razem z PeP umożliwimy setkom tysięcy małych firm posiadanie własnej aplikacji lojalnościowej. – komentuje Paweł Gogołek, Członek Zarządu Qrtag Sp. z o.o., właściciela aplikacji Loyalty Club.

Grupa PeP odnotowuje najszybsze tempo wzrostu w segmencie dostawców rozwiązań płatniczych w Polsce. W 2022 roku staliśmy się drugim dostawcą terminali płatniczych na rynku i nie zatrzymujemy się. Naszą aspiracją jest bycie dostawcą pierwszego wyboru w zakresie płatności w Polsce. – dodaje Maciej Nowosielski, Prezes Zarządu Grupy Polskie ePłatności.

Poznańska spółka Qrtag ma na swoim koncie wdrożenia Loyalty Club między innymi w sieci kawiarni rowerowych Bike Cafe, pizzerii Bar a Boo, sklepach spożywczych Top Market, piekarni Gromulski, sklepach zoologicznych Leopardus oraz salonach piękności Denique. Z rozwiązania korzysta także sieć Akira Sushi & Ramen, jak również galeria handlowa Galeria MM.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments