epoint

Działy sprzedaży stoją przed wyzwaniem związanym z szybką analizą danych, która jest potrzebna do sprawnego funkcjonowania tradycyjnych platform do zarządzania danymi klientów (CDP) i chmurowych narzędzi marketingowych.

Rozwiązania te muszą być jednak należycie zoptymalizowane, tak by wymiana danych pomiędzy systemami była szybka, prosta i bezpieczna. Nowe funkcje platformy SAS® Customer Intelligence 360 zapewniają zespołom pełny dostęp do danych w chmurze, unikając niepotrzebnego, kosztownego i ryzykownego procesu ich przenoszenia.

W gwałtownie zmieniającym się cyfrowym świecie najbardziej innowacyjne marki koncentrują się na usprawnieniu procesów gromadzenia i analizy danych, aby podejmować szybsze i trafne decyzje. Wiele organizacji uważa, że wdrożenie polityki podejmowania decyzji na podstawie analizy danych w skali całego przedsiębiorstwa jest nieopłacalne ze względu na konieczność transferu danych i koszty obliczeniowe. Obecnie SAS eliminuje potrzebę przenoszenia ogromnych ilości danych i zapewnia bardziej wydajne algorytmy obliczeniowe, co skutkuje niższymi kosztami, silniejszą kontrolą prywatności, a w efekcie usprawnieniem procesów decyzyjnych.  powiedział Gerry Murray, dyrektor ds. badań, analityk Enterprise Marketing Technology w IDC. 

Najważniejsze cechy nowej wersji SAS Customer Intelligence 360:

Prostota

• Prosty i intuicyjny interfejs użytkownika pozwala działom sprzedaży łatwo definiować odbiorców i powiązane atrybuty klientów, aby rozpocząć personalizację i pracę na danych w środowisku SAS Customer Intelligence 360 – wszystko bez pomocy IT. Znajomość SQL ani zaawansowane umiejętności analityczne nie są potrzebne do realizacji tego zadania.

• Płynna konsolidacja i aktywacja własnych źródeł danych zapewnia, że informacje wykorzystywane w komunikacji z odbiorcami są aktualne, co zwiększa skuteczność i poprawia wyniki.

Szybkość

• Czas wprowadzenia produktu na rynek jest znacznie krótszy, ponieważ nie ma potrzeby angażowania działu IT do wybierania i przenoszenia danych z chmurowych źródeł do SAS Customer Intelligence 360. Aktywując dane bezpośrednio w SAS Customer Intelligence 360 i korzystając z wbudowanych możliwości platformy, marketerzy mogą szybko i skutecznie tworzyć wyróżniające się oferty, aby odpowiadać na aktualne potrzeby klientów.

• Dane cyfrowe gromadzone przez SAS Customer Intelligence 360 są przesyłane do opartego na chmurze źródła danych, gdzie można je zintegrować z istniejącymi danymi klienta. Pozwala to na szybszą analizę i wizualizację, a co za tym idzie – sprawniejsze działanie całego zespołu. Dane te obejmują szczegółowe, kontekstowe informacje na temat zachowania klienta, dzięki możliwościom SAS Customer Intelligence 360. Ponadto, można łączyć znane i anonimowe profile oraz synchronizować dane online i offline.

Kontrola

• W przeciwieństwie do tradycyjnych platform skupiających dane klientów, SAS Customer Intelligence 360 nie wymaga rehostingu danych, aby z nich korzystać. Marketerzy pobierają tylko te informacje, których chcą użyć. Pomaga to firmom wykorzystać istniejącą infrastrukturę i zaoszczędzić na kosztach przenoszenia danych.

• Możliwość kontrolowania przepływu danych osobowych zapewnia prywatność i zgodność z regulacjami. Korzystając z SAS Customer Intelligence 360, firmy wykorzystują dane i przechowują je tak długo, jak jest to konieczne do ukończenia personalizacji i aktywacji.

Działy sprzedaży stoją dziś przed złożonymi wyzwaniami – rozwijającym się środowiskiem MarTech, rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie spersonalizowanej komunikacji, a także coraz bardziej wymagającymi przepisami dotyczącymi ochrony prywatności. Celem SAS jest ograniczenie złożoności procesów i systemów, aby ułatwić marketerom dostarczanie rozwiązań i ofert, których oczekują ich klienci. Nowe funkcje SAS Customer Intelligence 360 zapewniają bezpośrednią integrację danych w chmurze oraz nowe, potężne możliwości targetowania i zarządzania odbiorcami, aby pomóc marketerom skutecznie definiować grupy docelowe i nimi zarządzać, uprościć tworzenie grup odbiorców i segmentów, przyspieszyć wprowadzanie na rynek rozwiązań, które budują zaangażowanie klientów oraz zapewniają ochronę ich prywatności, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów przechowywania i przenoszenia danych. Wszystkie te usprawnienia uzupełniają dotychczasowe, wiodące na rynku zaawansowane możliwości segmentacji, które zapewniają narzędzia SAS. – powiedział Mike Blanchard, wiceprezes SAS Customer Intelligence. 

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments