epoint

 Starward Industries zakłada, że jego prospekt zostanie zatwierdzony przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF) do końca lipca 2023 roku, co zdaniem Biura Maklerskiego mBanku oznaczałoby przejście na rynek główny rynek w sierpniu/wrześniu 2023 r., podał broker.

Starward Industries złożył do KNF wniosek o zatwierdzenie prospektu emisyjnego w związku z przejściem z New Connect na rynek główny GPW. Jak na razie wszystko przebiega zgodnie z harmonogramem. Starward zakłada, że prospekt zostanie zatwierdzony do końca lipca 2023 roku, co naszym zdaniem oznaczałoby przejście na rynek główny rynek w sierpniu/wrześniu 2023 r.” – czytamy w informacji Biura Maklerskiego mBanku z Q&A ze spółką.

Spółka dąży do tego, aby prospekt emisyjny został zatwierdzony przed datą premiery gry. Nie planuje ani emisji, ani oferty akcji od dotychczasowych akcjonariuszy, podano także.

W kwestii produkcji „The Invincible” podano, że gra powstaje na silniku Unreal Engine 4, a umowa 11B umowa z Epic pozwala Starward Industries płacić niższą opłatę na rzecz Epic. Nie podzielono się dokładnymi danymi, ale ma to być 'znacznie niższa niż zwykła 5% opłata’. Całkowity budżet gry wyniesie około 15-20 mln zł, podało Biuro Maklerskie mBanku.

Premiera gry w tym roku zarówno na PC, jak i na konsole nowej generacji  (PS5 i XSS/X) – brak dokładnego okna czasowego, ale zakładamy, że w okolicach września/października. Starward planuje wewnętrznie przeportować grę na konsole starej generacji (PS4 i XO) w przyszłym roku. Być może w przyszłości pojawi się być również wersja VR, finansowana przez operatorów platform” – czytamy dalej.

Spółka zatrudnia około 28 deweloperów i wszyscy pracują nad IP. Podobne gry wskazane przez Starward to Firewatch (1,6 mln szt. sprzedanych na PC, 81% metascore), Alien Isolation (2,6 mln sprzedanych sztuk na PC, 81% metascore) oraz Road 96 (1.5 mln sprzedanych sztuk na PC, 80% metascore).

Komentując wyniki sprzedaży tych tytułów Zarząd powiedział, że takie ilości byłyby 'bardzo, bardzo optymistycznym wynikiem’. Naszym zdaniem najbliższym konkurentem w ramach gatunku jest Starfield, który ukaże się 6 września (zdaniem 11B, które jest wydawcą, premiery nie powinny się pokrywać)” – dodano także.

„The Invincible” ma obecnie ok. 25k followersów wśród społeczności na Steamie. społeczności na Steam, zajmuje blisko 70 miejsce na Steam Top Wishlists.

Naszym zdaniem przekłada się na ponad 250k oczekujących graczy), a filmy z gry na YouTube mają 200-900 tys. wyświetleń każdy” – oceniło Biuro Maklerskie mBanku.

Jak wskazano, Starward zebrał bardzo pozytywne opinie podczas GDC i jest zadowolony z tego wydarzenia. Błędy zgłoszone podczas GDC (głównie techniczne) były już znane deweloperowi i będą zostaną naprawione. W dniach 4-8 maja spółka wyda wersję demonstracyjną na Steam. Będzie to wersja krótsza niż ta z GDC. Rozgrywka demo powinna trwać ok. 30 minut. Przed premierą spółka rozpocznie kampanię marketingową z udziałem wielu influencerów grających i streamujących tytuł.

Starward Industries to krakowski producent gier komputerowych i konsolowych z segmentu Premium Indie. Studio w sierpniu 2020 r. zadebiutowało na rynku NewConnect. Spółka pod wodzą Marka Markuszewskiego, wcześniej starszego producenta w CD Projekt Red, pracuje nad debiutancką produkcją opartą na powieści Stanisława Lema pt. „Niezwyciężony”.

(ISBnews)

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments