epoint

Cherrypick Games wybrał międzynarodową agencję ÜberStrategist do prowadzenia działań marketingowych i PR związanych z promocją niezapowiedzianej gry, której premiera zaplanowana jest na 2023 rok. Założony w 2014 roku przez branżowych weteranów Cherrypick Games, jest autorem 25 wydanych do tej pory gier.

Najbardziej znane z nich to m.in.: My Hospital, Touchdown Hero i Must Deliver. Łącznie zostały one pobrane ponad 30 mln razy, a spółka liczy na to, że w tym roku ta liczba znacząco wzrośnie. Doświadczenie ÜberStrategist w zakresie strategii komunikacyjnej, media relations, czy influencer marketingu, pomoże w wzmocnieniu marki Cherrypick Games i rozpoznawalności gier studia, co ma przełożyć się na liczbę pobrań. Agencja, w bliskiej współpracy ze spółką, przygotuje “szytą na miarę” strategię komunikacyjną i ją zrealizuje, wykorzystując przy tym rozległe doświadczenie zdobyte przy długoletniej współpracy z najlepszymi producentami gier mobilnych na globalnym rynku.

Przed nami kluczowe premiery, które są dla nas ogromną szansą na wzrost i wzmocnienie marki. Jesteśmy podekscytowani współpracą z tym doświadczonym zespołem, który ma pomóc nam w pełnym wykorzystaniu tych szans. powiedział prezes Cherrypick Games Marcin Kwaśnica.

Warszawskie studio pracuje obecnie nad nowymi grami, które są przedmiotem umów wydawniczych z Apple Inc. i Nine66 należącym do Savvy Games Group.

Kiedy poprzednio pracowaliśmy z Cherrypick Games, pomogliśmy studiu w zapewnieniu dobrego startu grze ‘Must Deliver’. Przed nimi kolejne kamienie milowe i cieszymy się, że będziemy w tej podróży uczestniczyć. Dla agencji to jedno z największych wyróżnień, kiedy klient wraca, żeby współpracować przy kolejnych projektach. zaznaczył Mario R. Kroll, założyciel i prezes ÜberStrategist.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments