RCMG zadebiutowała na rynku NewConnect w październiku 2022 roku. Spółka jest operatorem dwóch kanałów telewizyjnych Red Carpet TV oraz Red TOP TV, a także platformy VOD – RED GO.
Wyniki RCMG za okres 3 miesięcy zakończonych 31 marca 2023 r. charakteryzują się znaczącym wzrostem we wszystkich podstawowych wartościach finansowych, w stosunku do analogicznego okresu roku 2022. Przychody ze sprzedaży wyniosły 2,6 mln zł, co stanowi wzrost o 56% w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Z kolei zysk netto wzrósł o 27% do 0,9 mln zł.
W układzie rodzajowym struktura przychodów RCMG za I kwartał 2023 r. prezentuje się następująco:
- Przychody z reklam: 46 %
- Przychody subskrypcyjne 14 % (abonamentowe)
- Przychody z źródeł per-pay-view 22%
- Inne źródła przychodów: 18%=
Po przeprowadzeniu w grudniu 2022 roku testów technologicznych transmisji sygnału RED CARPET na amerykańskich platformach streamingowych, w lutym 2023 roku Spółka udostępniła komercyjnie sygnał RED CARPET TV na dostępnych w USA i Kanadzie platformach FAST*. RED CARPET TV jest pierwszym polskojęzycznym kanałem telewizyjnym dystrybuowanym za pośrednictwem platform streamingowych FAST na rynku północnoamerykańskim. Wyniki uzyskane przez Spółkę w I kwartale 2023 roku są w pełni satysfakcjonujące i zgodne z założeniami Zarządu. – powiedziała Laura Nowakowska, Prezeska Zarządu Spółki.
W I kwartale 2023 roku oferta kontentowa RED CARPET MEDIA GROUP została wzbogacona o ponad 650 godzin nowych, premierowych treści. Do portfolio Spółki trafiły między innymi: „The Queen of Flow 2”, hit Netflixa, serial nagrodzony Międzynarodową Nagrodą EMMY; „Najpiękniejsza Brzydula” meksykańska wersja kultowej kolumbijskiej telenoweli „Yo soy Betty, la fea”; Triumf miłości” meksykańska wersja kultowej opowieści z udziałem charyzmatycznego Williama Levy’ego, oraz gwiazdy Netflixa Maite Perroni.
Te trzy seriale to ponad 550 premierowych odcinków dostępnych dla widzów oraz dodatkowe 250 odcinków kontynuowanych serii, w tym kultowej „Mody na Sukces”.
Kapitalizacja giełdowa Spółki wynosi obecnie ok. 31 milionów zł, a inwestorzy którzy kupili akcje Spółki w dniu debiutu na rynku New Connect do dziś zarobili 11%.