epoint

Clear Channel Poland oraz Pure City, operator zielonej sieci nośników cyfrowej reklamy zewnętrznej rozpoczęli współpracę w zakresie usług zgodnych z ESG.

Pure City rozwija w Polsce unikalną, zieloną sieć nośników cyfrowej reklamy zewnętrznej, będących jednocześnie stacjami ładowania pojazdów elektrycznych. Zasilane zielonym, certyfikowanym prądem nowoczesne nośniki LED stanowią atrakcyjne medium, pozwalające na kreatywną i dostosowaną do potrzeb komunikację, a jednocześnie gwarantują mierzalny udział w ograniczaniu śladu węglowego firm i marek.

Spółka ma obecnie podpisane umowy na 80 lokalizacji w całej Polsce, a do końca 2025 r. sieć ma obejmować ponad 750 ekoelektrostacji. Już teraz treści reklamowe z 10 ekoleketrostacji docierają do około 1,5 mln widzów miesięcznie. Poza zielonymi nośnikami PureCity rozwija aplikację, która pozwoli na znaczące zwiększenie widowni w przyszłości oraz umożliwi precyzyjną i wieloformatową komunikację z atrakcyjną grupą docelową właścicieli aut elektrycznych.

Wspieranie komunikacji firm i marek zgodnie z celami ESG jest naszym priorytetem, a działania na rzecz zrównoważonego rozwoju są wpisane w DNA Pure City. Połączenie zielonej energii z możliwościami, jakie daje medium przyszłości – digital OOH, przyniosło efekt w postaci Green digital OOH – oferty usług komunikacyjnych i ESG Pure City. Jestem przekonany, że to przyszłość branży cyfrowej reklamy zewnętrznej. Dzięki przystąpieniu do UN Global Compact Network oraz współpracy z tak odpowiedzialną w zakresie ESG marką jak Clear Channel oferujemy naszym klientom, partnerom i społecznościom lokalnym unikalne możliwości kreatywnej, elastycznej i efektywnej komunikacji pro-ekologicznej i pro-klimatycznej. Zgodnie z celami przyświecającymi naszej organizacji będziemy dążyli do zwiększania liczby „zielonych” nośników reklamowych na polskim rynku. – komentuje Wojciech Bieńkowski, prezes Pure City.

Clear Channel Poland należy do Clear Channel Outdoor Holdings (CCOH), działającego w trzech regionach: Clear Channel Europe (rynki w Europie i Azji), Clear Channel Outdoor Americas (CCOA) (w Stanach Zjednoczonych i na Karaibach) oraz Clear Channel Latin America (Ameryka Łacińska). Globalna pozycja ważnego podmiotu w branży reklamy Out-of-Home to nie tylko ogromny potencjał, ale również wielka odpowiedzialność, dlatego CCOH od 2020 roku realizuje program „Tworzenie lepszego świata dzięki naszej platformie opartej na ludziach”.

Priorytetami CCOH w zakresie ESG są: Uczciwe środowisko, Różnorodność i włączanie, Etyczne przepisy, Społeczności, Uczciwe relacje oraz Platforma dla marek – wspieranie ich w zakresie zrównoważonego rozwoju i inicjatyw społecznej odpowiedzialności biznesu. Sieć Green Digital uzupełnia ofertę premium digitali miejskich Clear Channel Poland (CCP). Zasięg 9 największych polskich aglomeracji, w których dotychczas dostępne były nośniki typu City Digital należące do firmy, zwiększa się o jakościowe ekrany zlokalizowane w miastach powyżej 40 tysięcy mieszkańców.

W Clear Channel zobowiązaliśmy się osiągnąć zerową emisję dwutlenku węgla netto do 2030 r. w zakresie 1 i 2 oraz do 2045 r. w zakresie 3 Protokołu GHG. W ramach postępów naszych działań w kierunku zerowej emisji dwutlenku węgla stosujemy środki i inwestujemy w technologie, które zmniejszają nasze zużycie energii, na przykład wymieniamy oświetlenie fluorescencyjne na dostosowane do potrzeb alternatywy LED czy instalujemy energooszczędne wyświetlacze cyfrowe. Współpraca z takim partnerem, jakim jest Pure City to kolejny krok w tych dążeniach. Rosnący potencjał sieci naszego partnera oraz filozofia jego działania doskonale wpisują się w nasze potrzeby. – komentuje Joanna Szymańska, Development & Operations Director, Clear Channel Poland.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments