Honor chce zdobyć klientów wyjątkowym user experience

epoint

HONOR, globalna marka technologiczna, oficjalnie ogłosiła swoje wejście do Polski. Już wkrótce do sprzedaży w naszym kraju trafią flagowe modele HONOR Magic5 Pro oraz HONOR Magic Vs. To dopiero początek ekspansji marki HONOR w Polsce, która chce zdobywać polskich użytkowników wyjątkowym doświadczeniem (user experience) ze smartfonami i urządzeniami marki, poinformował ISBtech Zachary Jiang, Vice President HONOR Europe.

Honor to innowacyjna marka technologiczna premium. Naszą ambicją w Polsce jest pozyskanie zaufania i lojalności użytkowników poprzez nasze „user experience”. Doświadczenie użytkownika, które pochodzi nie tylko z produktu, ale także ze wszystkich naszych usług. Zanim rozpoczynamy nasz biznes, czy negocjacje najpierw spotykamy się z naszymi partnerami dystrybucyjnymi i podpisujemy umowę uwzględniającą serwis posprzedażowy. To odzwierciedla podejście marki Honor – dbałość o klienta, który nas wybiera. Naszą ambicją w Polsce jest zdobycie zaufania i lojalności polskich użytkowników do całego naszego portfolio produktów” – powiedział ISBtech Jiang.

Dodał, że Europa będzie drugim rynkiem macierzystym dla marki HONOR, a Polska najważniejszym rynkiem w regionie CEE.

Traktujemy polski rynek bardzo poważnie. Kiedy pojawiłem się w regionie CEE w 2021 zacząłem uważnie obserwować polski rynek. Kluczowe jest jak wspomniałem – dostarczenie zaangażowania i dbanie o konsumenta.  Mam ufność i potencjał, aby zagwarantować, że możemy dostarczyć wiodące produkty  technologiczne z bezpiecznym user experience” – dodał Vice President HONOR Europe.

Zaznaczył, że zespół HONOR jest bardzo doświadczony. Dział R&D ma doświadczenie w dostarczaniu ostatecznego produktu z niskim wskaźnikiem awaryjności.

Mamy wiedzę jak dostarczać gamę produktów w krótkim terminie. A ja jestem więcej niż 15 lat w branży, znam wiele krajów na różnych kontynentach, nauczyłem się, żeby od początku słuchać i uczyć się każdego rynku gdzie inwestujemy. Tak żeby zaoferować właściwy produkt z właściwą obsługą i – z jak ciągle podkreślam – user experience na odpowiednim poziomie ‘od A do Z’ – dodał Jiang.

Podkreślił, że przewagą rynkową HONOR jest fakt, że korzystając z obecnych na rynku komponentów jest w stanie stworzyć lepsze urządzenia od konkurencji.

Jak pokazaliśmy na naszej premierze w Polsce wyróżniamy się chociażby 3-dniową żywotnością baterii w modelu HONOR Magic 5 Lite, trybem Falcon Capture w naszym modelu HONOR Magic 5 Pro, albo brakiem przerwy w składanym modelu Vs. Myślę, że to wyjątkowe funkcje które już teraz użytkownicy mogą poznać i im zaufać” – wskazał Vice President HONOR Europe.

W kwestii planów rynkowych stwierdził, że „Nie od razu Kraków zbudowano”.

To dopiero pierwszy krok dla nas w Polsce. Postawiliśmy na serię „HONOR Magic”, aby rozpocząć nasze podejście na polski rynek i rozpocząć zdobywanie zaufania klientów. Wierzę i mam silne zaufanie do naszego R&D oraz naszego lokalnego zespołu w Polsce, że wspólnie dostarczymy fantastyczne i urzekające produkty” – wskazał Jiang.

Strategia HONOR zakłada inwestowanie ok. 10% przychodów w rozwój innowacji.

Zawsze podchodzimy z pokorą do naszych planów, ale żywotność baterii, zawias w modelu składanym, aparat to nasze atuty. Honor wykorzystuje innowacje swojego R&D, aby wesprzeć rozwój rynkowy. To może być mały krok dla naszego R&D, ale to duży krok dla użytkownika, bo nie tylko implementujemy wiodące technologie w smartfonach premium, ale rozszerzamy ich zastosowanie w całym wachlarzu naszego portfolio. Chcemy żeby użytkownik naszych urządzeń niezależnie od segmentu i modelu mógł cieszyć się  najnowszymi innowacjami i technologiami. Nasze unikalne rozwiązania naprawdę czynią życie ich użytkowników wygodniejszym. Naprawdę wykorzystujemy najnowsze technologie w całym portfolio” – podsumował Vice President HONOR Europe.

Już 6 lipca w Paryżu odbędzie się globalna premiera modelu HONOR 90

HONOR poinformował, że model HONOR 90 zajął pierwsze miejsce w rankingu DXOMARK w kategorii „wyświetlacz” pośród smartfonów ze swojego segmentu. Test DXOMARK ocenia wydajność ekranu w sześciu obszarach: czytelność, kolor, wideo, ruch, dotyk i artefakty. HONOR 90 zdobył aż 140 punktów, dzięki czemu otrzymał złote wyróżnienie „Display Gold Label„, zajmując wysoką pozycję w globalnym rankingu wyświetlaczy.

HONOR 90 oferuje ekran, zapewniający zrównoważoną wydajność w większości aspektów użytkowania, ze szczególnie dobrymi wynikami w zakresie kolorów i czytelności. – powiedział Thibualt Cabana, Display Evaluation Director, DXOMARK.

Model HONOR 90 został wyposażony w 6,7-calowy, poczwórnie zakrzywiony ekran AMOLED, będący efektem ciągłych prac badawczo-rozwojowych firmy HONOR. Panel AMOLED
o wysokiej rozdzielczości (2664×1200) jest w stanie wyświetlić 1,07 miliarda kolorów i 100% przestrzeni barw DCI-P3, zapewniając bardzo szczegółowe i dokładne odwzorowanie nawet bardzo skomplikowanych i zróżnicowanych obrazów. Ponadto ekran jest w stanie odwzorować żywe kolory, wykorzystując technologię HDR, oferując jasność 1600 nitów.

DXOMARK jest niezależnym laboratorium i międzynarodowym liderem w ocenie jakości zarówno profesjonalnej, jak i konsumenckiej elektroniki. Osiągnięcie wysokiego wyniku
w teście DXOMARK świadczy o najwyżej jakości modelu HONOR 90, zapewniającego wysoką wydajność i wyjątkowe wrażenia z użytkowania. Wyróżneinie to potwierdza także zaangażowanie HONOR w dostarczanie użytkownikom najlepszych w branży technologii.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments