Zaprezentowany w trakcje Future Game Show nowy zwiastun Lords of the Fallen cieszy się dużą popularnością i zbiera pozytywne opinie. Do tej pory materiał osiągnął 1,7 mln odsłon, generując prawie 300 artykułów prasowych. CI Games zapowiada kolejne materiały promocyjne oraz ujawnia nowe szczegóły na temat swojej największej produkcji. Gracze na rozgrywce single-player spędzą ponad 60 godzin, poznając rozbudowany świat i trzy możliwe zakończenia. Sprzedaż preorderów jest zgodna z bazowym scenariuszem.
– Jesteśmy zadowoleni z odbioru ostatniego zwiastuna i jego wysokiej popularności wśród graczy. To kolejny materiał dotyczący Lords of the Fallen, który jest bardzo pozytywnie odbierany przez środowisko gamingowe. – komentuje Marek Tymiński, prezes CI Games.
Zaprezentowany na Future Game Show w ramach konferencji Summer GameFest zwiastun pokazuje działanie dwóch światów gry Lords of the Fallen. W trwającym ponad 3 minuty materiale wideo gracze zobaczyli również nowe szczegóły na temat trzech brutalnych bossów oraz mechanizmu „soul flay”, który pozwala graczom na ekstrakcję duszy wroga i wpływanie na otaczający świat. Dotychczasowa kampania wygenerowała już ponad 53 mln odsłon.
Przed nami kolejny, ważny beat w kampanii marketingowej gry. W ciągu kilku najbliższych tygodni zaprezentujemy znacznie dłuższe niż dotychczas video z gameplaya Lords of the Fallen, w którym przybliżymy dużo więcej szczegółów dotyczących gry – dodaje Tymiński.
Lords of the Fallen, poza główną grą, będzie oferować również zadania poboczne, polowanie na skarby oraz odblokowanie wielu zakończeń – tych twórcy przygotowali aż trzy.
Szacujemy, że gracze z odpowiednim doświadczeniem w gatunku RPG soulslike będą potrzebować około 25 – 30 godzin aby przejść główną kampanię dla pojedynczego gracza. Natomiast kompletne ukończenie tytułu to zapewne więcej niż 60 godzin, gdyż oddamy w ręce graczy rozbudowany, bardzo ciekawy i zarazem unikalny świat, w tym między innymi 3 różne zakończenia i historie poboczne. W dniu premiery zaoferujemy również dopracowany tryb multiplayer. – komentuje Marek Tymiński.
CI Games podpisał umowę na dystrybucję nośników fizycznych Lords of the Fallen na terenie Ameryki Północnej i Południowej z U&I Entertainment. – To lokalny partner na tym rynku, z którym współpracujemy już od ponad 8 lat. Decyzja rozszerzenia dystrybucji na wszystkie kanały fizyczne na tym rynku podyktowana jest między innymi optymalizacją sprzedaży. Mamy już zakontraktowaną dystrybucję formatu fizycznego na najważniejszych rynkach, wkrótce planujemy podpisać umowy dotyczące kluczowych rynków Azji oraz Australii. – dodaje Tymiński. Premiera Lords of the Fallen odbędzie się 13 października br., jednocześnie na najważniejszych platformach, czyli PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S. Firma prowadzi kampanię marketingową, która wraz ze zbliżającą się premierą będzie jeszcze bardziej intensywna. Już teraz tytuł znajduje się na 15. miejscu na globalnej liście Top Wishlist platformy Steam oraz 9. miejscu na Epic Store.
Miesiąc temu, wraz z podaniem informacji o dacie premiery, rozpoczęła się przedsprzedaż gry w trzech edycjach. Wersja podstawowa kosztuje 69,99 USD/EUR, wersję deluxe (cyfrowa i fizyczna) można nabyć za 79,99 UDS/EUR, za wersję kolekcjonerską trzeba zapłacić 249,99 USD/EUR. Największą popularnością wśród graczy cieszy się wersja Deluxe, która stanowi ponad 70% dotychczasowej sprzedaży.
Po pierwszych tygodniach ilość sprzedanych preorderów jest zgodna z naszym bazowym scenariuszem. Widzimy natomiast duże pole do wzmocnienia trendu przez między innymi większą konwersję WL na preordery cyfrowe w okresie bliżej premiery. Mamy więcej do udowodnienia niż mocno ustabilizowane duże franczyzy i jesteśmy na to gotowi. – dodaje Tymiński.