epoint

Nowa fritz-kola superzero – najnowszy produkt z rodziny fritz-koli – jest już dostępny w sprzedaży w Polsce.

Napój wzbogaca rosnącą kategorię produktów typu zero [1] intensywnym smakiem fritz-koli oraz dużą dawką kofeiny przy zerowej zawartości cukru. Z badania konsumenckiego [2] przeprowadzonego przez agencję Mintel wynika, że 65 proc. konsumentów w Polsce próbuje ograniczać cukier. Choć pandemia wzmocniła wśród konsumentów potrzebę „dogadzania sobie”, jednocześnie zaczęli oni zwracać większą uwagę na zdrowie, m.in. poprzez zmniejszenie ilości spożywanego cukru. Nie godząc się na kompromisy smakowe – fritz-kola superzero jest odpowiedzią na ten trend.

Zero to nic nowego; prawie każdy producent coli ma w swoim asortymencie wersję bez cukru. Nasz produkt jest czymś więcej niż zwykła kola bez cukru. Chcemy, aby nie tylko dobrze smakowała, lecz była super dobra” – podkreśla Mirco Wolf Wiegert, założyciel i dyrektor zarządzający fritz-kulturgüter. 

Orzeźwienie bez grama cukru

Nowa fritz-kola superzero to wyjątkowy napój, który nie tylko nie zawiera cukru, ale także utrzymuje oryginalny smak fritz-koli. Ten właśnie efekt był priorytetem marki podczas tworzenia nowej koli w rodzinie fritz. Dzięki intensywnemu smakowi koli, wzbogaconemu dodatkową dawką kofeiny z naturalnego ekstraktu z orzechów kola oraz nutą cytryny, stanowi apetyczną alternatywę dla tradycyjnej fritz-koli „bez cukru” w białym opakowaniu. Dodatkowo, fritz-kola superzero jest wegańska.

Wybierając ten napój, klienci mogą być pewni, że wspierają swój świadomy styl życia, jednocześnie ciesząc się przyjemnością smaku. To właśnie te cechy są poszukiwane przez konsumentów, którzy nie zawsze znajdują je w typowych napojach bezcukrowych. [3]

Łatwa do rozpoznania fritz-kola superzero wyróżnia się unikalnym czerwono-czarnym designem. Wybór fritz-koli oznacza odpowiedzialną konsumpcję, gdyż marka stawia na wysoką jakość produktów spożywczych oraz kulturową wartość. fritz-kola superzero oferowana jest wyłącznie w małych butelkach: 0,2l and 0,33l. fritz-kola postrzega się jako dobro kulturowe, a nie tani produkt masowy.

fritz-kola została założona w 2002 roku przez dwóch studentów w Hamburgu. Pierwsza kola została wprowadzona na rynek w 2003 roku, a następnie w portfolio marki znalazły się liczne lemoniady i spritzery na bazie soku. fritz-kola jest zaangażowana w ruch „Drink from Glass” (Pij ze Szkła) i liczne projekty na rzecz zrównoważonego społeczeństwa. Mirco Wolf Wiegert i Florian Weins są dyrektorami zarządzającymi firmy, która od 2014 roku nosi nazwę fritz-kulturgüter.

źródła
¹ Bron: Nielsen, LEH + DM + GAM, obrót w 1000 // do segmentu lekkiego przypisana jest fritz-kola bez cukru
2 Mintel, 2021
3 Bron: Mintel, Carbonated Soft Drinks – Germany – 2021; Döhler Trend Presentation, 2022

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments