epoint

Społeczna odpowiedzialność biznesu to dziś must-have każdej firmy, wskazuje w komentarzu o konkursie Bizneswoman Roku Magdalena Chudzikiewicz, Chief Commercial Officer firmy home.pl.

Widać to zarówno w strategiach ESG ogłaszanych przez rosnącą liczbę przedsiębiorstw, jak i debacie publicznej promującej hasła takie jak inkluzywność, proekologiczność czy zrównoważony rozwój. W tym duchu odbyła się także XIV edycja Konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku nagradzająca polskie przedsiębiorczynie i przedsiębiorców za ich pomysłowość oraz działania na rzecz równości, różnorodności i włączania.

Tegoroczny wyścig o wygraną w kategorii Start Up Roku, objętej patronatem home.pl, był naprawdę wyrównany. W pełni zasłużenie najwyższe wyróżnienie ex aequo otrzymały aż trzy wyjątkowe finalistki: Katarzyna Geiger – prezeska H+H Labs PSA, Magda Kordon Kiszala – prezeska i współzałożycielka biotechnologicznego startupu intoDNA oraz Anna Szkulmowska – CEO startupu Inoko Vision.

Ich projekty podbiły serca jury za sprawą nieszablonowego konceptu, wdrożenia innowacyjnych rozwiązań technologicznych oraz sukcesu komercyjnego osiągniętego na rynku. Warto wspomnieć, że w dotychczasowej historii konkursu to pierwszy przypadek, gdy nagrodzonych zostało tak wiele liderek, co świadczy z jednej o wysokim poziomie zgłoszonych inicjatyw, a z drugiej strony o tym, że działania z myślą o czynieniu dobra są dostrzegane, zdobywają uznanie i stanowią doskonałe źródło inspiracji.

Najnowsza edycja konkursu po raz kolejny udowadnia, że zakładanie i prowadzenie swojego biznesu, a także działanie na rzecz poprawy naszego klimatu czy grup wykluczonych społecznie, to kierunki, w których chcą się rozwijać Polki i odnoszą na tych polach duże sukcesy.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments