epoint

Klarna nawiązuje współpracę z Shoper. Od 17 lipca Shoper zaoferuje kupującym elastyczne metody płatności dostarczane przez szwedzki fintech.

Shoper, jako najpopularniejsza platforma e-commerce w modelu subskrypcyjnym w Polsce, stale dąży do dostarczania najlepszych narzędzi sprzedażowych swoim klientom. Partnerstwo z Klarną jest więc kolejnym ważnym krokiem w rozwoju i umacnianiu pozycji firmy jako lidera na polskim rynku e-commerce.

W Shoper stale rozwijamy ofertę usług finansowych, tak by odpowiadała konkretnym potrzebom i oczekiwaniom właścicieli e-sklepów oraz była dostosowana do specyfiki e-handlu. Klarna to globalny lider w zakresie płatności odroczonych. Dzięki temu wdrożeniu, sklepy korzystające z platformy Shoper otrzymują dostęp do niezwykle popularnej metody odroczonej płatności, rozpoznawalnej na poziomie międzynarodowym i bardzo zaawansowanej technologicznie. Klienci cenią takie rozwiązania, szukają ich i aktywnie z nich korzystają. Dzięki temu sprzedawcy Shoper zyskują narzędzie, które pomoże spełnić rosnące oczekiwania konsumentów oraz zapewnić im lepsze doświadczenia zakupowe. – mówi Łukasz Piechowiak, Head of Financial Services w Shoper S.A.

Klarna nie zwalnia tempa

Shoper dołącza do grona ponad 3 tys. partnerów, marek i sklepów internetowych w Polsce, które udostępniają płatności z Klarną. Właściciele sklepów na platformie Shoper mogą od teraz oferować swoim klientom zakupy z bezpiecznymi płatnościami odroczonymi o 30 dni lub podzielonymi na 3 nieoprocentowane raty. Z rozwiązań oferowanych przez Klarnę korzysta już ponad 1,5 mln polskich konsumentów.

Jak wynika z naszego raportu „Shopping Pulse” aż 69 proc. polskich konsumentów przyznaje, że bardziej optymistycznie podchodzi do sprzedawców oferujących możliwość odroczenia płatności. Dlatego tym bardziej cieszy nas fakt, że nasze usługi konsekwentnie wdrażane są na najpopularniejszej platformie do prowadzenia sklepów internetowych w Polsce. Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z tak dużym graczem na polskim rynku, jakim jest Shoper. Jesteśmy przekonani, że dzięki naszym elastycznym rozwiązaniom, sklepy oraz klienci korzystający z platformy zyskają nowe możliwości rozwoju i dokonywania zakupów dostosowanych do ich potrzeb. – komentuje Łukasz Dwulit, Head of Klarna Poland.

Klarna działa w Polsce od 2021 roku. Globalnie z rozwiązań oferowanych przez wywodzący się ze Szwecji fintech korzysta już ponad 150 mln użytkowników na 23 rynkach – od początku czerwca płatności z Klarną dostępne są również dla kupujących i sprzedających w Rumunii.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments