epoint

Globalna marka odzieży sportowej lululemon dołącza do Zalando, jednej z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych. Klienci na kilkunastu rynkach, na których obecne jest Zalando, mogą teraz kupować innowacyjną odzież i akcesoria tej marki do jogi, biegania, treningu i większości innych aktywności.

Marka, kierując swoją ofertę bezpośrednio do klientów, wybrała Zalando na preferowanego europejskiego partnera dla oferty asortymentu online, by przybliżyć większej liczbie klientów w całej Europie swoją wizję większych możliwości i wellbeingu dla każdego.

David Schneider, Co-CEO Zalando

David Schneider, Co-CEO Zalando powiedział: Cieszymy się, że możemy powitać tę uwielbianą i uznaną na całym świecie markę sportową na naszej platformie i udostępnić jej produkty milionom naszych klientów w Europie. Moda to wyraz indywidualności i pewności siebie w każdej sytuacji, w tym także w sporcie. Partnerstwo z lululemon doskonale wpisuje się w tę ideę ze względu na ich innowacyjną i inspirującą gamę odzieży sportowej. Współpraca z lululemon wzbogaca asortyment Zalando, wpasowuje się w naszą ambicję ciągłego podnoszenia jakości doświadczenia klienta poprzez oferowanie znaczących i ekscytujących marek”.

Sarah Clark, SVP EMEA lululemon

Sarah Clark, SVP EMEA lululemon, skomentowała: W lululemon koncentrujemy się na tym, aby nasi klienci mogli łączyć się z naszą marką i asortymentem w dowolnym czasie i w dowolny sposób. Partnerstwo z Zalando pozwoli nam obsłużyć więcej klientów na naszych dotychczasowych rynkach i dotrzeć do nowych na rynkach, na których nie mamy jeszcze fizycznej obecności, co pomoże nam dalej rozwijać naszą globalną społeczność.

Wprowadzona na Zalando kolekcja lululemon składa się z kompleksowego i odpowiednio dobranego asortymentu, który obejmuje odzież i akcesoria do treningu, biegania, jogi, a także do codziennego użytku. Produkty te już są, lub wkrótce będą, dostępne na Zalando w Polsce, a także w Austrii, Belgii, Czechach, Danii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemczech, Szwecji i we Włoszech, za pośrednictwem programu partnerskiego z wysyłką zamówień poprzez Zalando Shipment Solutions.

Claudia Reth, VP Fashion Buying & Assortment Zalando

Claudia Reth, VP Fashion Buying & Assortment Zalando, dodała: lululemon, od momentu powstania w 1998 roku, wyznacza standardy w zakresie innowacyjności tkanin, łącząc ze sobą najlepsze wzornictwo i funkcjonalność. Dzięki wprowadzeniu marki lululemon, klienci Zalando zyskają jeszcze szerszy wybór innowacyjnych produktów wysokiej jakości, z modnym wzornictwem, niezrównanym dopasowaniem i funkcjonalnością. Cieszymy się, że możemy współpracować z lululemon i będziemy nadal koncentrować się na dostarczaniu naszym klientom najlepszego i najbardziej odpowiedniego asortymentu w modzie, lifestylu i w sporcie.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments