epoint

ERLI rusza z kolejną ofensywą na rynku e-commerce. Firma uruchamia aplikację mobilną, dzięki której klienci mogą jeszcze taniej zrobić zakupy na ERLI z gwarantowaną roczną darmową dostawą i kuponami rabatowymi o równowartości 50 zł do wykorzystania przy kolejnej transakcji. Dla sprzedawców to szansa na zwiększenie zysków, dzięki obniżonym kosztom promocji oferty na platformie zakupowej. Do końca 2024 roku ERLI zamierza zainwestować 80 mln zł w rozwijanie funkcjonalności aplikacji, promowanie ofert sprzedawców oraz wzmacnianie pozycji marki.

Model biznesowy ERLI, platformy zakupowej z niskimi cenami, od początku zakładał ścisłą współpracę oraz promowanie ofert sprzedawców, dzięki czemu mogą oni oferować niższe ceny swoich produktów klientom. Ta strategia skutkuje imponującymi wynikami – wysoką dynamiką sprzedaży oraz rosnącą popularnością wśród klientów. Na koniec czerwca br. na ERLI zarejestrowanych było ponad 2 mln klientów. Jak pokazują statystyki, w poszukiwaniu tańszych ofert produktowych, platformę odwiedza miesięcznie ponad 6,5 mln użytkowników. Uruchomienie aplikacji mobilnej jest kolejnym krokiem w rozwoju firmy, dzięki któremu ERLI planuje osiągnąć drugą pozycję na rynku e-commerce w Polsce.

Aplikacja mobilna ERLI oferuje szereg korzyści dla użytkowników, przede wszystkim są nimi jeszcze niższe niż na stronie www, ceny produktów oraz gwarancja darmowej dostawy przez rok, na zakupy powyżej 79 zł. Każdy klient, który zrobi zakupy w aplikacji, otrzyma również 50 zł rabatu w formie kuponu rabatowego na następne zakupy. W kolejnych tygodniach, w aplikacji pojawiać się będą atrakcyjne oferty oraz nowości dla konsumentów. Od połowy sierpnia ruszają oferty „NAJtaniej z ERLI” – najtańsze oferty na rynku wybranych produktów. Do końca roku ERLI uruchomi także program lojalnościowy.

Aplikacja z korzyściami także dla sprzedawców

Przy okazji premiery aplikacji, ERLI zadbało także o sprzedawców – wesprze sklepy w zwiększeniu zasięgu ich sprzedaży poprzez obniżenie kosztów dotarcia do klienta.

Osiągnięte przez nas w ciągu zaledwie trzech lat wyniki pozwalają nam realizować kolejne projekty biznesowe. Chcemy wykorzystać zbudowany przez ten czas potencjał sprzedażowy, dlatego dziś uruchamiamy aplikację mobilną ERLI. Jest to ogromna szansa dla naszych sprzedawców – obecnie ponad 75% klientów ERLI dokonywało zakupów za pośrednictwem urządzeń mobilnych. W ten sposób prowadzący działalność na ERLI zyskują dodatkowy kanał pozwalający im jeszcze bardziej efektywnie realizować sprzedaż na naszej platformie poprzez zdecydowane obniżenie kosztów dotarcia do konsumentów. Dla 80% kupujących cena jest najważniejszym czynnikiem wyboru danej oferty, dlatego ERLI chce przekonać obecnych i nowych klientów jeszcze niższymi cenami produktów w aplikacji, w porównaniu do tych dostępnych przez stronę internetową. Wraz z wdrożeniem aplikacji uruchomiliśmy program MobileGo, w ramach którego wspólnie ze sprzedawcami obniżamy ceny wszystkich produktów w aplikacji. Program opiera się na zasadach solidarności – razem z partnerami wspólnie pokrywamy wysokość obniżki dla konsumentów. Udział w programie jest dobrowolny, ale jesteśmy przekonani, że przyniesie on wymierne efekty sprzedawcom w postaci zwiększonej sprzedaży. – mówi Adam Ciesielczyk, założyciel i prezes ERLI.

Jesienna kampania promocyjna

Wraz z uruchomieniem aplikacji, ERLI wystartowało z szeregiem działań online promujących aplikację wśród klientów. Ponadto platforma planuje kampanię reklamową, mająca na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz samej aplikacji.

Z okazji premiery aplikacji uruchomiliśmy akcje promocyjne, a także będziemy realizować szereg działań informacyjnych na naszej stronie. Jesienią planujemy zintensyfikować nasze działania – szykujemy się do uruchomienia ogólnopolskiej kampanii marketingowej promującej ERLI i samą aplikację. Istotnym elementem kampanii będzie również promocja ofert naszych sprzedawców. Tylko do końca przyszłego roku przeznaczymy ponad 80 mln zł na kampanię reklamową oraz rozwój aplikacji, a w kolejnych miesiącach pojawi się w aplikacji program lojalnościowy i program poleceń. – tłumaczy Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu ERLI.

Subscribe
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Roman
Roman
1 rok temu

Testowałem appke i jest sztos. A od ostatniego czasu czego nie szukam to pojawia się erli. Umieją w marketplace nie ma co