epoint

Kluczem do doskonałego procesu HR jest przede wszystkim pozytywne doświadczenie klienta. Globalna firma Deel, która kilka lat temu przebojem weszła na światowy rynek HR jako jednorożec, startup o wartości przekraczającej 1 mld dolarów, a od niemal roku z powodzeniem funkcjonuje w Polsce, stawia na otwartość, prostotę i inkluzywność.

Wychodząc z założenia, że wyjątkowe talenty są dostępne na całym świecie, a granice państw nie powinny limitować możliwości zatrudniania najlepszych pracowników, Deel zaprasza innych graczy na rynku do korzystania z własnej technologii.

Wizja na przekór trendom

Obecnie, gdy firmy z branży mediów społecznościowych zamykają część swojego technologicznego ekosystemu bądź decydują się na wprowadzenie opłat za dostęp do niego, aby realizować swoje modele biznesowe, branża HR powinna iść inną drogą. Musi przyjąć otwarte podejście, aby spełnić oczekiwania przyszłych pracowników.
Zarządzanie zasobami ludzkimi powinno być bardziej inkluzywne i jak najmniej skomplikowane.

Tymczasem bariery w zatrudnianiu, wypłacaniu wynagrodzeń i zarządzaniu ludźmi poza granicami nadal istnieją. Cztery lata temu Deel, dziś firma wyceniana na 12 mld dolarów, stworzył platformę, ułatwiającą globalne zatrudnienie. Obecnie współpracuje z markami takimi jak Nike, Shopify, Klarna, Dropbox, Revolut czy RedBull, żeby uprościć procesy HR na całym świecie. Właśnie zdecydował się na kolejny krok.

Indywidualne podejście w parze z integracją

Zarządzanie zasobami ludzkimi, płace i finanse — to obszary, w których każdy lider branży HR ma swoje ulubione narzędzia. Zrozumienie tego, że podstawowa technologia rynku pracy musi integrować się z innymi systemami, jest kluczowe dla sukcesu zarządzania zasobami ludzkimi. Systemy muszą ze sobą rozmawiać, w przeciwnym razie ucierpi na tym cała branża. Podejście, według którego firmy nie powinny być ograniczane przez bariery technologiczne, doprowadziło do stworzenia otwartego narzędzia komunikacyjnego. Narzędzia, które zaspokoi wszystkie potrzeby liderów HR, poprzez rozwijanie otwartych i zautomatyzowanych ekosystemów.

Deel otwiera dla innych własny interfejs API. Teraz każdy na API Deel może budować własną technologię, dostosowując ją do swoich potrzeb i przekształcając dane w wartościowe informacje, które przyczynią się do osiągnięcia sukcesu.

W Deel zdecydowanie optujemy za otwartością, która stanie się siłą napędową dla ulepszania doświadczeń przyszłych pracowników. Tak jak wszędzie, kluczem do udanej współpracy jest dobra i efektywna komunikacja. Także w świecie algorytmów. Dlatego zdecydowaliśmy się otworzyć nasze oprogramowanie dla zewnętrznych partnerów. – mówi Alex Bouaziz, wspózałożyciel i CEO Deel.

Deel rozwija otwarty i zautomatyzowany ekosystem, w którym każdy może bezpłatnie korzystać z interfejsu API i dostosowywać go do potrzeb swojej firmy.

Nasi konkurenci wybrali inną drogę, bardziej skomplikowaną, która niestety obniża jakość obsługi klienta. Ich interfejsy API nie są naprawdę otwarte. Budują nowe produkty w izolacji, na zasadzie konkurowania z partnerami. To nie jest przyszłość, w którą wierzymy. – dodaje Bouaziz.

Zastosowanie w praktyce

Deel nie tylko obiecuje otwartość, ale realizuje ją w praktyce. Platforma jest już zintegrowana z 5 000 partnerów na całym świecie, ułatwiając wielu markom zarządzanie zasobami ludzkimi. Klienci Deel mogą teraz m.in. natychmiast zsynchronizować dane o wynagrodzeniach swoich pracowników z systemem Pave, umożliwiając lepsze zarządzanie widełkami płacowymi i wypłacanie konkurencyjnych wynagrodzeń.

Dodatkowo korzystający z rozwiązania Deel mogą automatycznie integrować dane HRIS (systemu informacyjnego zarządzania kadrami) swoich pracowników z ponad 15 innymi aplikacjami, takimi jak Brex do księgowości czy ChartHop do przeglądów wydajności. Ta integracja z różnymi systemami umożliwia klientom łatwe i bezpieczne zarządzanie danymi swoich pracowników. Dzięki otwartym i prostym interfejsom API Deel poprawia doświadczenie w obszarze HR na całym świecie.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments