RCMG zadebiutowała na rynku NewConnect w październiku 2022 roku. Spółka jest operatorem dwóch kanałów telewizyjnych Red Carpet TV oraz Red TOP TV, a także platformy VOD – RED GO.
Wyniki RCMG za okres 3 miesięcy zakończonych 30 czerwca 2023 r. charakteryzują się znaczącym wzrostem we wszystkich podstawowych wartościach finansowych, w stosunku do analogicznego okresu roku 2022. Przychody ze sprzedaży wyniosły 3,3 mln zł, co stanowi wzrost o 46% w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Z kolei zysk netto wzrósł o 88% do 2,3 mln zł.
W układzie rodzajowym struktura przychodów RCMG za II kwartał 2023 r. prezentuje się następująco:
• Przychody z reklam: 46 %
• Przychody subskrypcyjne 14 % (abonamentowe)
• Przychody ze źródeł per-pay-view 22%
• Inne źródła przychodów: 18%
W pierwszym półroczu 2023 roku oferta kontentowa RED CARPET MEDIA GROUP została wzbogacona o ponad 550 nowych, premierowych odcinków oraz o 250 odcinków kontynuowanych, w tym kultowego serialu „Moda na Sukces”. Z kolei na platformie VOD – RED GO dostępnych i przygotowanych do aktywacji jest ok. 1 200 pozycji filmowo-serialowych, w tym „Złota kolekcja oscarowa”, zawierające klasyki kina m.in. „Ben Hur”.
„Most na rzece Kwai” czy „Skrzypek na dachu”. Wydaje się, ze obrana strategia kontentowa przynosi nie tylko korzyści finansowe. Firma badawcza AGB Nielsen podała wyniki oglądalności dla Red Carpet TV. Średnia minutowa oglądalność na widza wzrosła o 19%, a w grupie wiekowej 16 – 49 lat aż o 67%. Z kolei odsetek widzów w wieku 16 – 49 lat, którzy oglądali program Red Carpet TV w stosunku do całej widowni w tym przedziale wiekowym, wzrósł o 100% i wynosi obecnie 0,1%.
Dodatkowo warto zauważyć, że Spółka w dniu 30 czerwca 2023 r. oraz 28 lipca 2023 r. złożyła wnioski do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o udzielenie koncesji na rozpowszechnianie w sposób cyfrowy rozsiewczy naziemny w multipleksie MUX-8 i MUX-1 programów telewizyjnych o charakterze wyspecjalizowanym. Kapitalizacja giełdowa Spółki wynosi obecnie ok. 30 milionów zł.