STS, największy bukmacher w Polsce, wystartował z kampanią pod hasłem „Kocham sport. Gram mądrze”, tworząc przy tym nową strategię komunikacji marki. Jej motywem przewodnim jest emocjonalny stosunek do sportu, który powinien wiązać się z mądrym graniem w zakładach bukmacherskich.
STS rozpoczyna działania marketingowe, w ramach nowej platformy komunikacyjnej “Kocham sport. Gram mądrze”. Największy bukmacher w Polsce dostarcza kibicom wchodzącym w świat zakładów bukmacherskich odpowiednich narzędzi, jak np. najlepsze promocje, wysokie kursy, gry free-2-play czy STS TV, by ci mogli w mądry sposób obstawiać wyniki sportowych zmagań. Mądrość ma tutaj dwa wymiary – jeden, w którym doradcą nie są emocje oraz drugi, który podpowiada, jak w sprytny sposób monetyzować swoją wiedzę i wykorzystać w tym celu narzędzia oferowane przez STS.
Częścią kampanii 360 marki są cztery spoty: wizerunkowy, sponsorski oraz produktowe. Powstały w oparciu o insight, który zakłada, że każdy kibic ma swoją ulubioną drużynę lub zawodnika. To powoduje, że stosunek do sportu jest bardzo emocjonalny. Dlatego dokonując wyborów, zamiast kierowania się wiarą i sercem, STS wskazuje na mądrość i rozwagę jako kluczowe na drodze do osiągania jak najlepszych rezultatów.
„Przez ostatnie lata skutecznie pokazywaliśmy, że dzięki posiadanej wiedzy sportowej oraz odpowiednim narzędziom dostarczanym przez STS, jest się gotowym, by wygrywać. Teraz idziemy krok dalej. W najnowszej kampanii przedstawiamy graczy jako osoby, które kochają sport. A jednocześnie wiedzą, że aby wygrać nie należy kierować się wyłącznie emocjami. Miłość do sportu i mądra gra uzupełniają się. Pokazujemy, że racjonalne myślenie w sporcie jest równie ważne, co w codziennym życiu. Dlatego zachęcamy kibiców sportowych do mądrej, rozważnej gry – mówi Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer w Grupie STS.
Kampania startuje 24.08. Swoim zasięgiem obejmie największe portale internetowe, w tym platformy społecznościowe, VOD oraz telewizję. W ramach działań marketingowych powstały spoty 30-sekundowe, wersje 15-sekundowe oraz formaty displayowe na potrzeby działań online. Komunikacja obejmie również aktywności w mediach społecznościowych, lokalach przyjmowania zakładów i obiektach sportowych drużyn sponsorowanych przez STS. Wszystkie te materiały umieszczono również na przygotowanym na potrzeby kampanii landing page’u.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Pomysły, za zakup telewizji dom mediowy Zenith. Spoty zostały przygotowane przez dom produkcyjny Szut Szut Studio, ich reżyserem jest Bartosz Dombrowski.
Grupa STS – jeden z największych bukmacherów w Europie Centralnej oraz lider rynku w Polsce – została założona w 1997 roku. Portfolio usług Grupy obejmuje zakłady sportowe, sporty wirtualne, BetGames oraz szeroką ofertę zakładów na wyniki wydarzeń esportowych.
Grupa udostępnia usługi online nie tylko za pośrednictwem strony internetowej, ale również jej mobilnej wersji, jak i aplikacji dedykowanych systemom Android i iOS oraz ogólnopolskiej sieci ok. 400 lokali stacjonarnych. Grupa cały czas rozwija ofertę, udostępniając m.in. kolejne zakłady na żywo oraz umacniając wiodącą pozycję w dziedzinie esportu. Bukmacher stworzył też własny system wypłat – STSpay –pozwalający na szybkie przelewy przez całą dobę przez 7 dni w tygodniu. Grupa jest również właścicielem systemu bukmacherskiego Betsys, z którego korzysta. Za sprawą efektywnego i całodobowego systemu Customer Service, Grupa jest w stanie odpowiadać na rosnące zapotrzebowania
klientów. Firma oferuje ponadto możliwość oglądania transmisji wydarzeń sportowych na żywo w internecie, za pośrednictwem STS TV. Usługa jest dostępna także użytkownikom urządzeń mobilnych. Każdego miesiąca firma udostępnia transmisje blisko 5000 wydarzeń sportowych, w tym m.in. piłki nożnej, tenisa, siatkówki, koszykówki oraz innych sportów.
Bukmacher aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu. Firma jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, sponsorem mistrzów Polski – Rakowa Częstochowa, sponsorem głównym Jagiellonii Białystok, Korony Kielce, GKS Katowice a także oficjalnym bukmacherem Widzewa Łódź, Zagłębia Lubin, Podbeskidzia Bielsko-Biała czy innych klubów i związków sportowych. Grupa angażuje się także we wspieranie esportu. Spółka posiada nowoczesne punkty przyjmowania zakładów, które znajdują się w każdym większym mieście w Polsce – łącznie na terenie kraju jest ich ok. 400. Grupa zatrudnia ok. 1200 osób