epoint

Stuart, firma z branży logistyki technologicznej, świętuje trzeci rok obecności nad Wisłą. Platforma szybkich dostaw sukcesywnie rozwija się na polskim rynku, oferując usługi kurierskie dla firm w największych miastach. Od zeszłego roku poszerzyła swoją obecność o kolejne województwo i nawiązała współpracę z firmami z branży drogeryjnej, spożywczej i gastronomicznej, w tym Społem oraz Organic Marekt. W planach na następny rok kolejne miasta oraz współprace z największymi sieciami.

Obecnie Stuart działa w 6 krajach i ponad 150 miastach. Do tej pory współpracę z platformą podjęło globalnie ponad 8 tys. klientów biznesowych, w tym Sphinx, H&M, Nespresso, IKEA i Tesco. W Polsce firma pojawiła się w naznaczonym pandemią roku 2020, początkowo świadcząc usługi w Toruniu i Szczecinie. Platforma sukcesywnie poszerza działalność na terenie kraju i jest obecna już w Warszawie, Krakowie i Katowicach, Łodzi, a od niedawna także w Gdańsku. W niedalekiej przyszłości pojawi się w kolejnych dwóch miastach wojewódzkich, co pokazuje, jak wielkie pozostaje zapotrzebowanie rynku na szybkie i skuteczne dostawy, w tym usługi typu q-commerce. Trzeci rok w kraju zamyka kolejnym milionem zrealizowanych zamówień (1 144 320 od zeszłego roku).

Do tempa wzrostu nad Wisłą stale przyczynia się m.in. współpraca z firmą AmRest i markami, takimi jak KFC czy Pizza Hut. W ostatnim roku Stuart rozpoczął działania także z siecią ekologicznych delikatesów Organic Market oraz marką Społem w Szczecinie, przyczyniając się do wzrostu wartości koszyka zakupowego klientów sieci o ok. 10 proc. Rośnie także grono klientów, z którymi Stuart zmienia oblicze polskiego rynku gastronomicznego. Niedawno firma ogłosiła nawiązanie współpracy z marketplace do zamawiania posiłków Pstryku.pl. Firmy wspólnie zrealizowały już ponad 20 tys. dostaw, przekraczając 1 mln złotych wartości zamówień. Skuteczne połączenie sił Stuart i Pstryku.pl doprowadziło do wzrostu, którego owocem jest planowane rozszerzenie wspólnych działań o teren Trójmiasta. Co więcej, obecnie trwają także rozmowy z jedną z największych sieci fast-food w kraju.

Od poprzednich urodzin Stuart, marka nawiązała również silne relacje z brandami wspierającymi restauratorów, takimi jak UpMenu, Restimo czy Choice QR. Dzięki nim właściciele lokali gastronomicznych zyskują dostęp do usługi łączącej w jednym miejscu system zarządzania zamówieniami, od chwili złożenia zamówienia przez klienta aż po dostawę posiłku pod jego drzwi. Ubiegły rok zaowocował ponadto partnerstwami w innych sektorach, w tym dostawami z sieci drogerii. Z kolei w najbliższych dniach zostanie także ogłoszona współpraca z siecią marketów budowlanych.

Zmieniając poziom polskiej logistyki

Stuart oferuje przedsiębiorstwom dostęp do niezależnych, geolokalizowanych kurierów korzystających z różnych, sprawdzających się w mieście środków transportu, w tym rowerów i e-jednośladów. Outsourcing tego procesu i podjęcie długofalowej współpracy z platformą logistyczną sprawia, że marki mogą docierać z produktami do nowej grupy klientów bez potrzeby angażowania własnych dostawców.

Stuart buduje przewagę konkurencyjną w oparciu o innowacyjne technologie i szerokie portfolio usług kurierskich B2B. Firmę wyróżnia na rynku krótki czas dostawy w porównaniu z konkurencją i szeroki zasięg dostaw często obejmujący całe miasto. Znaczenie ma także cena i związane z rozliczeniami szczegóły, takie jak brak opłaty aktywacyjnej, abonamentowej i prowizji od wartości zamówienia, rozliczenie wyłącznie za wykonane kursy, a także doceniana przez klientów możliwość śledzenia przesyłek w czasie rzeczywistym.

Trzecie urodziny to symboliczny moment podsumowań i życzeń na kolejne miesiące. Przed nami ciekawe współprace, wiele rozmów i nowych sukcesów, których mam nadzieję, że będzie dużo. Polscy przedsiębiorcy są otwarci na nowe rozwiązania, a my chcemy być dla nich najlepszym wyborem także w kolejnym roku. – mówi Agnieszka Majewska, General Manager w firmie Stuart.

Firma wykorzystuje autorskie, oparte na algorytmach, technologie, których głównym celem jest maksymalne skrócenie odległości na etapie logistyki ostatniej mili. Korzystając z funkcji inteligentnego wyznaczania tras, z uwzględnieniem możliwości dostępnych pojazdów i odpowiednim budowaniem sieci na terenach miast, dostawa Stuart jest nie tylko skrupulatnie przemyślana, ale i zrównoważona.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments