epoint

Netskope przejmuje firmę Kadiska zajmującą się monitorowaniem doświadczeń cyfrowych (DEM). Tym samym firma wzbogaca swoją ofertę w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa pracy hybrydowej oraz korzystania przez użytkowników z cyfrowych aplikacji.

Czołowi analitycy szacują, że wartość rynku SASE będzie miała wartość 36 milardów dolarów do 2025 r, a Gartner® przewiduje, że rynek będzie rósł w tempie 36% CAGR w ciągu najbliższych pięciu lat1. Gartner® przewiduje również, że do 2026 roku co najmniej 60% największych firm i przedsiębiorstw korzystających z rozległej infrastruktury będzie używać DEM do pomiaru wydajności aplikacji ora usług cyfrowych z punktu widzenia użytkownika, w porównaniu do 20% w 2021 roku2.

W swej istocie zarządzanie doświadczeniami cyfrowymi (DXM) odnosi się do praktyki strategicznego nadzorowania i optymalizacji wszystkich interakcji i punktów styku między klientami a platformami cyfrowymi firmy. Obejmuje ono całościowe zarządzanie aktywnościami ze światem cyfrowym użytkownika, w tym stronami internetowymi, aplikacjami mobilnymi, mediami społecznościowymi i innymi kanałami cyfrowymi. Doświadczenie cyfrowe w tym kontekście obejmuje całą interakcję online, jaką klienci mają z marką, w tym nawigację, konsumpcję treści, transakcje i wsparcie. Doświadczenie cyfrowe jest istotnym elementem doświadczenia klienta, ponieważ znacząco wpływa na jego postrzeganie, satysfakcję i lojalność. Jednak doświadczenie klienta wykracza poza sferę cyfrową i obejmuje całe spektrum interakcji klientów z marką, w tym doświadczenia osobiste, interakcje z obsługą klienta i korzystanie z produktów.

Digital Experience Management (DEM) stało się kluczowym elementem architektury SASE, w której bezpieczeństwo i sieć zbiegają się, aby bezpiecznie i optymalnie łączyć użytkowników, urządzenia i lokalizacje z aplikacjami, stronami internetowymi i danymi, niezależnie od tego, gdzie się znajdują. Aktywne monitorowanie wydajności sieci i aplikacji z perspektywy użytkownika – oraz wykorzystanie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, aby umożliwić proaktywne korygowanie nieprawidłowości – zapewnia powodzenie realizacji projektów transformacji cyfrowej, takich jak praca hybrydowa i cyfrowe doświadczenia klientów. Netskope Proactive DEM zapewnia możliwości zarządzania doświadczeniami obejmujące architekturę SASE firmy, w tym Netskope Intelligent SSE, Netskope Borderless SD-WAN i globalną infrastrukturę Netskope NewEdge.

Firma Kadiska została założona w 2020 roku i ma siedzibę we Francji, a jej międzynarodowy zespół składa się z ekspertów w dziedzinie Digital Experience Management. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w DEM monitorowaniu wydajności aplikacji (Application Performance Monitoring, APM) i monitorowaniu wydajności sieci (Network Performance Monitoring, NPM), zespół Kadiska zbudował swoją technologię, aby połączyć monitorowanie rzeczywistych doświadczeń użytkownika (Real User Monitoring, RUM) z kompleksowym wglądem w wydajność sieci i aplikacji, od urządzeń użytkownika po aplikacje hybrydowe, SaaS i chmurowe. Możliwości te uzupełniają i ulepszają proaktywne działania naprawcze Netskope oparte na sztucznej inteligencji i metodzie uczenia maszynowego.

Sanjay Beri, CEO i współzałożyciel Netskope, skomentował: Wizja założycielska Kadiska doskonale pasuje do wizji platformy Netskope. Obie technologie zostały stworzone, aby sprostać wyzwaniom nowoczesnego świata, w którym dane, użytkownicy, infrastruktura chmurowa i aplikacje są rozproszone. To rozwiązania, które pomagają organizacjom kontrolować i optymalizować doświadczenie pracowników a także i bezpieczeństwo wszystkich aktywności w świecie cyfrowym. 

Gilles Huguenin, CEO w Kadiska, skomentował: W ciągu 20 lat zespół Kadiska zgromadził niezrównane doświadczenie, łącząc osoby z rozległą wiedzą na temat wyzwań i możliwości poprawy doświadczenia cyfrowego w złożonej, nowoczesnej infrastrukturze, aplikacjach i hybrydowych miejscach pracy. Jesteśmy niezwykle podekscytowani, że nasz zespół i stworzona przez nas technologia stały się częścią platformy Netskope, ponieważ doskonale wpisuje się ona w nasze zaangażowanie w pomaganie organizacjom w przezwyciężaniu historycznych kompromisów między bezpieczeństwem a doświadczeniem użytkownika.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments